Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Måste få fråga....

Dom flesta här inne i tråden verkar ju vara väldigt julkära och pyntar och fixar inför julen.

Skulle ni kunna tänka er åka utomlands över julen?
    Fick just frågan av min man om jag skulle vilja göra det. Men jag vet faktiskt inteFundersam

• gemelli
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:05:17 följande:
    Jag har varit utomlands ett par jular, trevligt men annorlunda! Var i Vietnamn för att par år sedan och då tog vietnameserna på sig tomtedräkter, spände fast en bergsprängare baktill på sina moppar, satte på en julskiva och körde karavan genom hela staden...! En annorlunda men otroligt fascinerande jultradition!
  • gemelli
    Toola skrev 2007-12-16 20:24:08 följande:
    God Kväll !Inne o tjuvläser igen  som vanligt....Tänkte visa kortet som vi i panik har tagit o tryckt nu i afton innan de skulle postas, tänka sig att man alltid ska skjuta upp allt så länge som möjligt
    Ursöööt bild....

Man kanske ska leta rätt på tomtemössan
  • gemelli
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    Ååååååååå GRATTIS gumman...

Ifredags, men skulle han inte komma i torsdags?

Tyvärr vet jag inte om lexington har för vagga, men i deras broschyr så finns det jeanstyg i en liten vit vagga...
  • gemelli
    lasseliten skrev 2007-12-18 21:27:53 följande:
    En stor bild! Köpte en vedkorg idag (bruka). Velar lite, vad tycker ni? Färg, storlek?
    Tycker oxå den är fiiin, lite svag för Brukas korgar
Svar på tråden Vita hem del 6