Vita hem del 6
*springer och pluggar lite till*
*springer och pluggar lite till*
lasseliten:
Jag kom inte in hos dig så jag skriver här... jag mår fin fint och äntligen kan jag börja njuta av att vara gravid...ser fram emot att få se den lille igen nästa fredag men det är samtidigt med lite skräckblandad förtjusning... vill ju så att bebben ska må bra...
Feffie:
Jag kan inte heller trots plus lägga in bilder här som är klickbara.... de är i full storlek i så fall
Är det nån av er som har nån fin mobil över spjälsängen?? Vill ha en fin men som ändå är kul för bebis att titta på
Tack söta för alla tips om mobil till bebis.... hittade massor fint!!
ÅÅÅÅÅÅÅå måtte det bli den 2 januari på em snart så jag kan sätta igång å måla för fulla muggar.... byrån skall bli klar och en hylla sen jäklar ska det bli fart på inredningen här hemma.... Är det bara vi som har ett väldigt blandat hem med massa nytt (modernt stelt) och gammalt (loppis fynd) eller har ni mest av det ena eller andra?
Julia:
vilken mobil från ikea menar du med en blomma och insekter??
Kajsa:
vi köpte nya matsalsmöbler förra året i ek från ikea men de är jätte fina... innerst inne önskar jag dock nu att de var vita men med duk och fina kuddar på stolarna så tror jag att det blir kanon.... De enda som jag verkligen är si å så över är ett par magiker hyllor som jag fått för några år sen....men men