Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

gemelli:

Ja tiden bara springer i väg å nästa fredag är det dags för rul och det SKA gå bra.... bebis SKA må fin fint där inne!!

Ja tänk om bebisarna hade älskat vitt och pastell.... men men får göra det bästa av situationen å köpa FIIIINA färgglada saker

• numberone
    Feffie skrev 2007-12-29 22:08:44 följande:
    Typiskt. Jag fick diskmedles pumpflaskan från cult design i julklapp, och idag skulle jag köpa till tvål pumpen, och när jag kommer hem med den (och en mysig tvål att ha i ) så upptäcker jag att den är trasig vid gängorna där man skruvar på pumpen. Så surt. Inte värre än att ta mig tillbaka, men ändå.Till saken hör att jag fick även vita fina koppar i julklapp (från samma affär, Nordik) och även en av de var trasig så jag fick köpa nya idag. (Samma som du Kajsa)Gud vad jag låter gnällig  Jen
    Sånt är så irriterande.... hade du möjlighet att byta eller var det slut med?!
  • numberone

Himmelbit:

Åååå nu blir jag så där till mig igen som jag blev när jag såg julia och mimmis lampa.... JAG BOR JU TYP GRANNE MED GEKÅS!!! har 20 minuter att köra sen är jag där.... IIIIHH!!
    Undra om de har vitt....

*firar med chokladbollar*

• numberone
    Kajsa M skrev 2007-12-29 22:16:20 följande:
    www.elsashem.se/showProducts.asp?kat=20www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=66www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=141www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=108www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=126www.elsashem.se/showPicture.asp?ID=464www.elsashem.se/showPicture.aspär var listan från Elsas! Hejda mig ngn!!!!!
    Åååååååååå va mycket fint!! Vill ha allt.... speciellt griffeltavlan
  • numberone
    Feffie skrev 2007-12-29 22:31:46 följande:
    Ja den skall bytas!!! Imorgon, innan de tar slut.Jo, jag vet inte om du såg det, eller om jag missat ditt svar, men jag frågade dig förut vad du pluggade? Blev lite nyfiken.
    Oj det har jag totalt missat.... jag pluggar till lärare så jag sitter med mitt (jätte kassa) examensarbete nu som skall in kl 12 den 2:e januari och sen är det examenscermoni den 12 januari....
Svar på tråden Vita hem del 6