Vita hem del 6
åhhh, jag blir galen!
Glassbilen kör omkring utanför och tutar som en galning, fattar dom inte att nu vill man dricka glögg och äta pepparkakor inte glass
Hoppas inte barnen vaknar.
åhhh, jag blir galen!
Glassbilen kör omkring utanför och tutar som en galning, fattar dom inte att nu vill man dricka glögg och äta pepparkakor inte glass
Hoppas inte barnen vaknar.
MM, jag har för mig att så länge inte blöder färskt blod (dvs rött) så ska det inte vara någon fara och har man dessutom sett ett hjärta slå i v9 så är risken för mf väldigt liten.
Jaha, då var det dags för sjukstuga här med. Saga har kräkts i natt och har feber. Så trist, idag när jag och Jacob ska gå på småbarnsmusik egentligen.
Men hon har varit förkyld länge och jag tror inte det är vanlig magsjuka utan hon bara kräks upp slem ( helt ot)
Hoppas hon bli pigg fort för på lördag/söndag ska vi till Örebro och vi kan ju inte åka om hon är sjuk.
Känner mig lite nerstämd. Jag som har sett fram emot att vi skulle åka till Örebro i helgen på kalas och sen bor på hotell. När jag tog febern på Saga vi 11 hade hon 39,1. Känns som om hon inte kommer bli bra tills lördag. Sen sa hon innan hon somnade för en timme sen att hon har ont på kinden och upp mot pannan. Hon är röd och svullen runt ena ögat, så jag är rädd för att hon fått silbensinflammation (bihållerna) Det är farligt, vet min systers flicka hade det när hon var drygt två år. Så Marcus ringde ner till VC så de ska vara där kl14.30. Jag hoppas det bara är vanlig feber. Men hon har varit förkyld länge nu och får hon dessutom ont i bihållerna är det ju inte bra.
Men jag tänkte som så att om vi inte kommer iväg i helgen ska jag se om vi inte kan åka till GBG och gå på jul på Liseberg istället.
Knyttis, Vilken söt gris.
Michaela, vad kul att du vunnit budgivningen och ska flytta "hem". Alltid skönt när man kan få lite avlastning ibland av sin familj.
Som jag trodde, det var ingen fara med Saga, skönt. Hoppas bara nu att febern går över tills på lördag och att inte Jacob blir sjuk.
Juliah, hur går det, är det färdigtpiffat?