-
Ja det var fint, men jag har lite långt.mimmi006 skrev 2008-01-31 19:48:57 följande:oj, vad billigt... nån som vill ha skåp och bor nära Kristianstad? www.blocket.se/vi/15017295.htm
-
Lina; hur stora är bokstäverna?
-
God kväll!
här har vi firat maken som fyllt år så det har varit fullt upp.
Igår var jag äntligen på Ikea och köpte gardinstänger och krokar så imorgon ska Saga och Jacob få nya gardiner (bilder kommer)
Sen köpte jag lite krokar som jag ska sätta i en "gå in garderob" för att hänga upp väskor, ska göra lite fint i den har jag tänkt. Jag köpte även några papplådor.
Marcus fick i present nya påslakan rutiga i beiget och vitt och en rosa flecefilt, Våren eller vad den heter (gissa om han blev glad) Jag köpte två, Saga fick den andra.
Han fick ett trådlöst headset också till sin mobiltelefon. -
Himmelbit, vilka fina fynd du gör! Jag letar också efter en liten pall, hoppas hitta nån söt snart.
-
Näe nu lägger jag mig i sängen och läser. Känner mig inte riktigt pigg, tror en förkylning håller på att bryta ut.
-
Bohuslän
MiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)
Det Ljuva Livet- HisingsKärra/Göteborg(Villa 282kvm)
Stockholm
MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)
Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)
Skåne
Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)
Småland
Himmelbit - Tranås (Villa 125 kvm plus snart ytterligare 60 kvm)
malins79 - Gnosjö (Villa ca 350kvm)
Västmanland
Truffles - Västerås (HR/5:a 116 kvm)
Finland
LinaoMatilda - Högfors (Villa 132kvm plus oinredd vind) -
Lina, trist om M fått vattkoppor.
Mina barn har sluppit det hittills. Det gick en omgång precis innan Jacob föddes på dagis men Saga slapp det. -
Birks och Kalles mamma skrev 2008-02-03 14:22:31 följande:Här är ett projekt att sätta tänderna i Mimma: www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx tänk vad man kan göra med det huset.... Drömmer.
Det skulle kunna bli hur fint som helst, nästan som en liten Herrgård!
Men hur kan man måla dörrar i rosa?
-
Vad skönt det låter.juliah skrev 2008-02-03 14:38:52 följande:Hej hej, Krya på er som är sjuka och alla barn!Jag har sovit...sedan elva Snacka om att vara genomslut. Jag har inte sovit på det viset sedan barn nr 1 var nyfödd.
Jag skulle med behöva sova. Men det hinns aldrig med.
På tisdag hoppas jag att Saga orkar gå till dagis igen, då kanske man hinner vila lite. Men känner jag mig rätt kommer jag försöka sy en kudde eller hänga här -
Lina, den lilla Bruka postlåda har jag för mig kostade knappt 150kr. Köpte min på nätet.
-
God morgon!
Jag satte upp nya gardiner i barnens rum igår, blev nöjd. Ska försöka hinna fota idag.
Annars händer nog inte så mycket på inredningsfronten idag. Kanske får upp några krokar i en gå in garderob för mina väskor och att jag lägger ner lite kläder i lådor som jag köpt. -
Juliah, din tvättstuga är så fin, hoppas den kommer att visas i Lantliv!
Miah, jag fattar inte varför vissa människor sitter och klankar ner på andras inredning.
Det tycker jag är det trista med olika forum. Jag själv, hoppas jag , skriver inget som någon kan bli ledsen för. MEN sen är det ju skillnad när man lägger in en bild på ett rum och man vill ha HJÄLP med olika tips för att göra rummet mysigare. -
-
Tack!Ninizen skrev 2008-02-06 11:19:55 följande:Här är det inga problem med FL idag, för en gångs skull. Vill bara tillägga att Ventoline finns fortfarande flytande. Fick utskrivet till Lilleman förra gången han var sjuk. Smultron: Känner du att du orkar stanna? Låter som du borde gå hem och bädda ner dig.Malins79: Jättefina bilder!Igår hämtade jag hem ett paket från Mixin. Handlade ett gosigt mjukisfår till Lilleman , en oval jättesöt metallburk med spänne, en lanterna och 2 ljuskronor till att sätta ljus i. Ska ta bilder sen. Blev jättenöjd!
Mixin, är det en ny webshop? Alltid kul med bilder. -
Lynn, stolen på Sagas rum är 1 av de 4 jag köpte p åBlocket för 600kr, jag tror det är Leksandstolar, sen har jag köpt vita volangdynor från Nyblom & Kollén till dem.
Lillafruluva, vad kul!!! -
Många fina saker du visade i ditt galleri!Ninizen skrev 2008-02-06 11:52:19 följande:Förlåt, nu känns det som att jag kört bort er och tagit över hela tråden....*viskar* Psss.....Lagt in bilder på det jag köpt i galleriet "nya lgh"
Mixin hade jag missat, få kolla lite mer sen. Nu sitter J i famnen och vill helst ha datorn i munnen.