Vita hem del 6
lillafruluva: Hmm... hon är så liten. Då var det värre, ingen välling, ingen mjölk. Kokt potatis och morötter som du mosar i kokvattnet, osötade kex. Måste fundera en liten stund, vad mera kan man ge dem.
lillafruluva: Hmm... hon är så liten. Då var det värre, ingen välling, ingen mjölk. Kokt potatis och morötter som du mosar i kokvattnet, osötade kex. Måste fundera en liten stund, vad mera kan man ge dem.
Lisa: Underbara bilder! Söt liten tomte Jättefin form du fick på hjärtanen. Har du bundit kransen själv? Vill också ha ett fint skåp
Lisa: Skönt att höra att du är ett proffs Då behöver man inte ha sån ångest för sina egna!
juliah: Eldkorgen? Var den till julklapp åt maken? Annars hade den varit så fin att ha på utomhus....
Lisa: Eller få en enorm hög med beställningsjobb över dig
Missade mig idag när jag band grankransen, nu kliar det så jag håller på att bli tokig på händerna, fast jag gnuggat och tvättat som besatt. Nåja, det går väl om så småningom.
Hittade du juliah nån lykta?
Godmorgon, eller nåja, morgon och morgon har ju nog varit uppe en stund redan
Så spännande med fler som ska ev vara med i tidningar
Här regnar det, vi som hade det så fint med snö, nu är det slaskigt och halt.
Funderar på att knyta 6 stycken mindre kransar att hänga på matsalsstolarna, men det är ju så många, orkar jag? *lat* Tror jag ska fundera på det ännu nån dag, kanske orken infinner sig senare
juliah: Det var ju också en bra idé Fast en sån som jag gjorde igår till skåpet tog inte länge att göra, bara som sagt jag som är lat. Ska fundera på saken
malins: Hoppas du mår bättre idag gumman!