Vita hem del 6

Grattis Malwa
knyttis: Lider med dig! Hoppas du får bort det på nåt sätt!
Har precis bakat lite pepparkakor med Rebecca, doftar så gott i hela huset Eldar både i vedspisen och i allrummet så mysigt! Finns inget som går upp mot värmen när man eldar,så jag eldar ofta
*pyroman*
Lisa kudden är helt underbar!
Försöker komma ihåg vad allt jag hade tänkt kommentera men minnet är kort som vanligt!
Så roligt för er som snart ska få sätta tänderna i era nya hus
Fluffis: Här kanske de kan hjälpa dig? www.familjeliv.se/Forum-5-122/m26736622.html
Peak: Jättefin tavla!
newht: Härliga kransar.
VSM: Vilka söta nissar.
*minnet slut*
Godmorgon!
Mori: Stort grattis! Duktigt jobbat
Toola så söt liten pepparkakstjej!
Det blev tillbaka till vardagen igen, mannen som varit sjukskriven i flera veckor har återvänt till jobbet, vilket betyder att jag får glatt göra mig och Ida klar i tid för att föra Rebecca till skolan. Varit så skönt att bara mysa på här på morgonen och göra oss klara i sakta mak. Å andra sidan så kanske jag får nåt gjort igen när han inte är hemma och "stör" mig
Min ljusstake i fönstret i köket har pajjat och jag måste ha nåt nytt dit så det ska vi gå och titta på idag tror jag.
Vad har alla för planer för dagen?
knyttis: Ida sover ännu i spjälsängen och jag tror faktiskt inte hon skulle hållas i sängen än om hon inte hade den. Rebecca älskade också sin spjälis och sov där länge! Tror att det blir lika med Ida, dessutom ser hennes säng vissa dagar ut som hon hade roat sig med att riva upp allt. Jag är lat och så länge hon inte försöker klättra ut så får hon ha den, känns tryggare för mig med eftersom sovrummen är på vinden så när jag lagt henne i sängen så går jag ner, hör bara genom babyvakten hur hon ibland busar på en stund innan hon somnar
knyttis: Ledsen att göra dig besviken men ingen snö! Och jag läste igår på iltalehti att det högst troligen blir en "grön" jul... Hur länge ska ni vara här? Du får åka lite uppåt och komma och hälsa på hit med Jag har ingen aning om vad jag ska för ljusstake, har inte sett en enda jag gillat faktiskt! Så om jag inte idag hittar någon så får det bli en pappersstjärna där med
VSM: Så roligt ni ska ha! Förstår att det kryper i hela kroppen på dig vid det här laget och klockan går inte alls så fort som den borde
knyttis: Jag kommer inte ihåg exakt men tror hon var ca 2 ½ innan hon ens ville byta och till först var hon jättesur Nico igen avskydde sin spjälis och vi bytte till en vanlig säng när han var strax över året.
VSM: Vänta bara, det fixar du hur snabbt som helst idag, bara för att myrorna klättrar som vansinnigt på dig
Jag borde kanske göra mig i ordning om jag inte ska gå på stan med mjukisbyxor och ha håret i ful version av lilla My stuk