Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

MariaV skrev 2007-11-25 20:25:22 följande:
    Jag tänkte handla lite julklappar på nätet men jag kommer inte på nå bra webbutiker. Butiker med fina inredningssaker till mig vet jag massor men var kan man hitta klappar till rimliga priser?
    Kan detta vara något?
    http://www.bluebox.se/

Eller vad är du ute efter?
  • Himmelbit
    Emmsan skrev 2007-11-25 20:26:04 följande:
    ngn som har tips på ett soffbord som inte kostar skjortan:)? o givetvis vitt ??
    Du kanske kan hitta något på Blocket och måla vitt?
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-11-25 20:28:01 följande:
    Va roligt!!! Alltid kul med nytt...
    Jättekul!! Får bara hoppas att det blir bra också Skrattande
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 20:41:24 följande:
    Nu, är jag ikapp!Gemelli: Jag gillar det härwww.dafont.com/kiss-me.font&text=God+...Jag har hittat lummer idag. Det ligger på hyllan i matsalen... Och plockat mängder av mossa, kottar och lingonris. Många kransar kommer det att bli.. Här är en av dagens..
    Åhh, jag vill också ha fina kransar... *butter och avundsjuk*

Nu i veckan ska jag vara föräldraledig igen - har jobbat heltid sedan början av augusti. Det ska bli såååå mysigt att vara hemma hela veckan med lille sonen!! Sen jobbar jag en vecka och sedan är jag ledig en vecka till. Dessutom så kommer jag vara hemma januari till halva mars!! MYYYYSIGT!
    Så då kanske det blir fina kransar här också!! Vi ska promenera, promenera och bara vara ute och mysa hela veckan, Melker och jag! Skrattande
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-11-25 20:45:06 följande:
    Å vad fin!
    Det blir en ganska stilren "rak" tresitssoffa i ljust tyg och en stor pall i samma tyg.
    Jag hade jättesvårt att bestämma mig och fick "soff-ångest" så snart jag gjort beställningen också.. Jag ville inte lägga jättemkt pengar eftersom sonen är liten (11 månader) och förmodligen kommer att klättra och kladda i några år .

I mina drömmar har jag dock köpt en svängd Howard-soffa, som du tipsade mig om!!

Snart behöver jag köpa ytterligare en soffa, när övervåningen är klar. Skulle jag händelsevis blivit extremt rik och har en massa pengar som väntar på att användas vid det tillfället, så kanske min soffdröm slår in då 
  • Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2007-11-25 20:52:25 följande:
    Golvet är lagt i dotterns rum (fast det är myyycket kvar att göra känns rummet så "färdigt" ändå när sånt kommer på plats.beasbarnslikheter.blogspot.com/
    Vad fint!!! Åh vilken mysig strömbrytare och elkontakt!!
    Kul att se dina barn också!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-25 20:58:46 följande:
    Alltså vet ni hur länge jag har letat efter ett sånt här skrivbord?www.blocket.se/vi/14306947.htm nu säljer min dotters bästa kompis detta! Bor på samma gata som vi! Åhhh bara de inte redan sålt det! vill ha!! och måla vitt såklart! Vågar man ringa så här sent?
    RING!!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 20:54:39 följande:
    Jag kan byta ett par kransar mor ditt skåp. Mysigt att vara hemma med lillen igen.
    Hygglo burro!! Vem kan stå emot ett sådant erbjudande...

Mmm, jättemysigt! Uppskattar det nog mer nu när jag varit ifrån det ett tag!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 21:03:01 följande:
    Kajsa: Nu fick du igång min jägarinstikt.. Scannar blocket. Det här kan nog bli rätt fint vitt. (men inte så fint att jag är kär) www.blocket.se/vi/14326367.htm
    *erkänner* Sitter också på Blocket....
    Men ingen skåp-orgie ikväll va?! Ska snart koppla ner och gå och umgås med sambon som blir bortrövad i de grönas värld fr.o.m. imorgon tills nästa måndag.
  • Himmelbit
    Lisa1981 skrev 2007-11-26 08:58:53 följande:
    Åh tack för svaren tjejer. Vart får man tag på karbonpapper tro???Jag tror inte det är så bra om man behöver trycka allt för mycket då jag ska ha över texten på ett ganska ojämn träpall.
    Septemberpyret har köpt karbonpapper i vår bokhandel nyligen, så kolla hos din bokhandel om de har det där.
Svar på tråden Vita hem del 6