Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-29 22:01:58 följande:
    Minns ni pepparkakorna? Nu har de fått sin plats...
    Mysigt! Ska du ge bort dem eller ha dem själv?
  • Himmelbit
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-29 22:04:44 följande:
    Jag skall behålla dem själv. Jag älskar blommor.
    Det förstår jag, de var jättefina!!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 22:05:42 följande:
    Måste vara fl som har tagit bort den. Vi får väl fråga..
    Mycket konstigt - det är ju inte alla som säljer saker i sina bloggar, om det är det de har reagerat på...
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 22:06:26 följande:
    Kan ni sparka upp mig härifrån! Vill verkligen fått slått in alla småpaketen idag.
    Nu får du ta och logga ur! *sagt med barsk röst*
    Jag ska göra detsamma! Natti natti!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-11-30 20:40:17 följande:
    mmm, samma här! Vill inte vara i mitt kök eftersom ekmöblerna står där!Nu är mina ögon rödgråtna också! (efter Amandas Halleluja) Hon är ju bara sååå bra!
    Mina ögon är också rödgråtna - Amanda är ju heeelt suverän! Ett musikaliskt geni!
  • Himmelbit
    Mori skrev 2007-11-30 20:42:23 följande:
    Hallå tjejer! Bakt så ögona går i kors till kalaset imrogon. Gjorde Leilas julsemifreddo. Kom på lite försent att det är lite alkohol i den och många av gästerna är gravida eller ammar.... Det är tre matskedar likör på typ fyra eller fem liter semifreddo. Kan det vara någon fara tror ni??
    Apropå din lilla söta ängel:
    Min systerdotter på 8 år var här och fick se den. Hon blev heeeelt till sig! Hon och jag brukar pyssla ihop och hon är jätteduktig. Hon tiggde och bad och ville absolut åtminstone låna den lilla ängeln, så moster gav med sig till sist. Dagen efter, när jag hämtade henne i skolan, så hade hon haft med sig den för att visa upp i skolan! Det är ett gott betyg
  • Himmelbit
    Mori skrev 2007-11-30 20:50:30 följande:
    Kajsa M: va finte det blev! Tycker inte heller det borde vara ngn fara med så lite alkohol. Himmelbit: Jag blir faktiskt rörd. Jag är inte blödig för fem öre, men nu blir jag varm i hjärtat! Tack för att du berättade det!
    Roligt att kunna göra dig varm i hjärtat!
  • Himmelbit
    Mori skrev 2007-11-30 21:09:32 följande:
    Usch, då hade jag smitit En grej som jag verkligen uppskattar i denna tråd, är att alla faktiskt berömmer varandra. I verkliga livet upplever jag ofta att kvinnor framförallt har lite svårt med att ge andra beröm. Men har bjussas det på vänliga ord dagarna i ända! Underbart!Natti natti goa tjejer!
    Ja, jag håller med! Här finns ett gäng genomgoa tjejer som är snabba på att ge beröm - känns jättegott!

Natti natti! Lycka till imorgon!
  • Himmelbit
    lillafruluva skrev 2007-11-30 21:12:57 följande:
    Ni som målat med vattenbaserad lackfärg, luktar det mycket?? Vill så gärna börja måla nu och direkt och genast!!
    Ja, det luktar en hel del men inte alls i närheten av vad oljebaserad luktar.

Dags för lite gula bilder va?! Eller vad säger ni?!
  • Himmelbit

Kvällen pyssel:

Adventsljusstakarna är nyinköpta idag. Ledsnade på att jag inte hittade några vita och funderar på att måla dessa - vad tycker ni??

• Himmelbit

TACK! Lite "knasiga bilder" men den bästa bilden tog jag rakt framifrån och oups så hamnade fotografen i fönstret (det speglade sig).

En röst på att måla stakarna bara??

• Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-11-30 21:34:11 följande:
    Lite svårt att säga om du ska måla eller inte, allt ser ju så gult ut nu
    *ha ha ha* Ja, det är sant
    De är i ek så ja, lite gula är de nog imorgon också
Svar på tråden Vita hem del 6