Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-21 15:09:32 följande:
    Jag behöver lite hjälp. Stör mig så otroligt på att det både i vårat badrum och kök är skåp och lådor med glasluckor, man ser ju allt stök som är dör inne. Finns det något man kan sätta på glaset eller vad tycker ni att jag ska göraHär på bilden syns det i högra hörnet
    Kan du inte lägga på ett tunnt tyg på insidan?
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-21 15:25:29 följande:
    Har fotat swappen MKT snabbt för er som är nyfikna. OBS! Inget piff!
    WOW!!
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-11-21 19:49:06 följande:
    Vad fl strulat ikväll!Vet inte om det varit på tal här och jag missat det så nu frågar jag Brukar ni byta till julgardiner och isånafall, hurudana ska ni ha?Jag hade inte tänkt byta men så såg jag på en blogg ett par rätt söta julgardiner som jag funderade på att beställa och ha i köket men velar ska jag eller ska jag inte, söta på bild jovisst men hemma då?Jag tröttnar ju så fort, det finns ju en risk att jag inte orkar mer än en dag
    Jag tänkte byta till vita med någon liten röd detalj. Nu har vi vita gardiner med smalt blått rutmönster (ikea tyg kanske du vet vilket jag menar). Vill ha bort det blåa till jul
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-11-21 19:49:06 följande:
    Vad fl strulat ikväll!Vet inte om det varit på tal här och jag missat det så nu frågar jag Brukar ni byta till julgardiner och isånafall, hurudana ska ni ha?Jag hade inte tänkt byta men så såg jag på en blogg ett par rätt söta julgardiner som jag funderade på att beställa och ha i köket men velar ska jag eller ska jag inte, söta på bild jovisst men hemma då?Jag tröttnar ju så fort, det finns ju en risk att jag inte orkar mer än en dag
    Ja, alltså, i köket menar jag
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-21 20:10:40 följande:
    åhhh, jag blir galen!Glassbilen kör omkring utanför och tutar som en galning, fattar dom inte att nu vill man dricka glögg och äta pepparkakor inte glass Hoppas inte barnen vaknar.
    Ajdå, tycker de bara borde finnas på sommaren. Kan väl inte gå åt så mycket glass nu på vintern...
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-11-21 21:20:39 följande:
    Jahapp... Nu sitter ni väl där allihopa och kollar på Leila och blir sådär underbart sugna på att baka. Jag har inte TV4 plus! Snyft, snyft, snyft...Jag har iallafall gjort klart grundmålning av vardagsrumsbord och 2 st tripptrappar!! Nu ska jag slöa en stund framför DVD med coupling eftersom jag inte har nåt annat att se på... Ska trösta mig med lite popcorn .
    Om det är någon tröst så har jag inte heller tv4+ här i Finland
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:33:51 följande:
    Åh min lilla Anton somnar alltid i sin säng med en flaska välling på kvällen men idag när han är sjuk kom han springade och la sig bredvid mig i soffan sen tog han min hand och la på sin kind sen somnade han direkt. Åh va jag mös!
    Åå vad mysigt!
  • LinaoMatilda

Michaela: Grattis till lägenheten! Va kul för dig!

Knyttis: Så söt gris!

• LinaoMatilda

Malin: Fy så tråkigt, håller tummarna att det är vanlig feber bara.

Lasseliten: Hoppas du får en skön helg och kommer tillbaka på måndagen.

Kram

• LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-11-22 14:06:41 följande:
    Jag ska hämta min vita hjärtljusstake idag! Den är dock från Jotex och har fyra st elljus. Beställde också en dörrmatta i halvmånemodell, ni vet en sån svart i gammeldags stil. Kan visa bilder ikväll!
    Ja bilder är trevligt
Svar på tråden Vita hem del 6