Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

sunmaid78 skrev 2007-11-23 18:24:32 följande:
    hej alla!!Nu är jag tillbaka efter separation och flytt osv. Har nu landat i egen lägenhet. Bilder kommer..Tänker hållas här fast jag inte alls har nåt familjeliv längre ..
    Hej! Ja klart du ska hållas här! Hur har du det?
  • LinaoMatilda

Någon som vet hur fluffiga moln har det? Det var länge sen man såg till henne här. Gick flytten bra?

• LinaoMatilda
    Ankmor skrev 2007-11-23 19:03:32 följande:
    Hon har varit inloggad idag vid 13-tiden (var nyfiken och sökte på "medlem")
    Aha tack Ska skriva i hennes GB och fråga då.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-23 21:14:36 följande:
    Nu har jag fotat mitt nymålade vitrinskåp - är det någon som vill se?
    Jaa!
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-23 21:26:00 följande:
    Det är ju inte världens bästa ljus att fota i, så det ser lite gult ut.. Men jag försäkrar er om att det är alldeles råvitt Uppe på skåpet bor en alldeles underbar Änglapålle, made by Mimmamum!!
    Jättefint!!
  • LinaoMatilda

Hej!

Kul att läsa om din dag Julia. Låter som att du är rätt nöjd iaf även om det är svårt att säga innan du får se bilderna såklart. Ska bli kul att se repotaget, ska försöka få tag i tidningen jag också

Lasseliten: Fina skåp du hittat, lite osäker på det första men det andra känns helt rätt.

VSM: Fina kuddar!

Mimmi: Visste inte att Rusta var en sådan guldgruva. Verkligen jättefint vardagsrum ni har.

Juleja: Akta dig för sånadär påsar med frigolitbollar i, såna man sitter på alltså. Man kan lätt fastna i den när man är gravid! Tur du fick hjälp ur soffan

• LinaoMatilda
    Juleja skrev 2007-11-24 18:51:27 följande:
    Jag funderar på matta till vardagsrummet i hyresrätten vi ska flytta till nästa vecka. Har för mig att det är sån ful, hemsk plastmatta där, och vardagrummet är stort!Vad tror ni om att tråckla ihop trasmattor till en större matta? Tråcklar jag ihop dem med grövre snöre eller så, så kan jag ju ta isär dem om jag behöver tvätta en lite snabbt. När det kommande barnet tex har kissat på det...Tex 4 eller 5 alvine från ikea? Tänkte då på den längre varainten.www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60073084Skulle det funka tror ni?
    Det låter som en bra idé! Kanske något jag ska tänka på till sovrummet.. tack för tipset Skrattande
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-24 19:18:26 följande:
    Nä, jag betalade ingenting. Fick dessutom en inpackning. Kände mig aningens taskig mot frisörskan som slutade klockan 13 och inte var klar med mig förrens 16.15 .Filten hittade jag på Balders Hage, det var kärlek vid fösta ögonkastet.
    Trivs du i håret nu iaf? Frisörskan var säkert hypernervös att det inte skulle bli bra sista gången heller Skrattande

LCroft: Håller tummarna, och är nyfiken i en strut!

Bea: Vad bra med en lite hjälpreda Fint blev det.
  • LinaoMatilda

Himmelbit: Superfina bilder du visar. Den vedkorgen är jättefin. Var har du köpt den? Letar efter en liknande

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-24 20:18:25 följande:
    TACK! Jag har köpt den på Fyndlagret här i Tranås. Tror att det endast finns på ett ställe till (Skene?). Det är ju egentligen lite trist med korg till veden eftersom det skräpar så mkt, men det är ju fint
    Ok, jo den är väldigt fin. Tycker det är svårt att hitta något bra för veden som också är praktiskt.

MiaMariah: Fint!
Svar på tråden Vita hem del 6