Septemberpyret skrev 2007-11-28 19:33:09 följande:
Oj, oj, oj vilka fina grejer! Men vad ska sambon säga...!
TACK! Hmm, ja jag får nog förbereda honom successivt tills han kommer hem..

LinaoMatilda skrev 2007-11-28 19:33:17 följande:
Vilken söt liten kille i soffan! Och soffan är jättefin. Och allt annat du shoppat också
TACK!
LCroft skrev 2007-11-28 19:33:43 följande:
Vet ni vad? Ni har skrivit så mycket att jag tänker helt fräckt hoppa in från denna sidan Himmelbit: Underbart! Min man får jag inte att förstå att jag vill ha en kristallkrona, men man ska alltså köpa såna när de är borta? Nu måste jag in till Septemberpyret och titta!Förresten, än har jag inte blivit moster... envis unge
Så brukar jag också göra. Helt omöjligt att hinna ikapp (även om jag är nyfiken..). JA, precis! Köp när han är borta *hett tips*

Daggdroppen skrev 2007-11-28 19:33:52 följande:
Hääärrrligt!!!!
TACK!
Karamellfabriken skrev 2007-11-28 19:34:02 följande:
HimmelbitOj, så mycket vackert! Lite modigt det där med kristallkronan men den är verkligen hur fin som helst. Ny eller antik?Vad har du för tapet där bakom soffan? Den gillar jag!
TACK! Håll i dig nu.... Kristallkronan har jag beställt via Jotex för 995 kronor!! Jag tänkte att jag testar och är den alldeles för hemsk så får jag antingen skicka tillbaka eller hänga den i badrummet uppe. Men den var jättefin!
Tapeten heter Flair och kommer från Midbec (blev själv inspirerad via denna tråden, kommer dock inte ihåg av vem..

)
lillafruluva skrev 2007-11-28 19:34:07 följande:
Himmelbit: jättefina saker!!!
TACK!
LinaoMatilda skrev 2007-11-28 19:34:18 följande:
Himmelbit: Och inte en enda gul bild
Blev du besviken...

Jag visade ju bara tidigare inköp nu. OK, jag kan visa några gula
bilder också så att du blir nöjd

Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 19:35:19 följande:
Åhh! Vad mycket fint! Himmelbiten är ju bara underbar och soffan och kristallkronan med!
TACK! Ja, visst är han söt

.