Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Feffie skrev 2007-12-28 16:53:55 följande:
    Här kommer en mörk bild på skåpet. Blev inte något "fotografera väder" idag. Vi ska ha detta i lilla dotterns blivande rum, passar bra då det inte är stort & klumpigt.Bortse från hålen i väggen.//Jen
    Ännu ljuvligare i vitt.... Känner mer och mer att jag bara MÅSTE ha minst ett nytt skåp.
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-28 15:34:52 följande:

Har sytt en stolsdyna idag. Men det tog tid! 2 timmar för en dyna! Bara 6 timmar kvar då. Har ju 3 nakna stolar kvar...
    Med risk för att låta tjatig, det blir superfint! Kontrasterna är superhärliga
  • Camilla R
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 17:25:29 följande:
    Julia: Hur ser den berömda pianopallen riktigt ut? Har du bild?Hörni, vad är er "GODASTE BJUDAHEM GÄSTER KAKA"Min moster och familj kommer hit imorgon och jag vill ha något nytt att bjuda på. Så ös på med recept!!!! (Och så försöker ni förlåta mig för att jag är onyttig )
    Jag gör gärna en Silviakaka -jättegod och VIT
  • Camilla R
    Jezzika skrev 2007-12-28 17:33:41 följande:
    Phuu, nu har jag torkat av alla golv i huset. För hand, liggandes på knä! Visst kan det vara fint med öppen planlösning men fy vad svårt att hålla golvet snyggt. Stoora ytor med mkt ljusinsläpp där allt syns. Och lamninatgolv dessutom. Ska ju bara torkas av med lätt fuktad trasa. Och hur mkt dammråttor kan möjligen produceras på ett dygn? Eller är det samma råttor som leker tjuv och polis med min dammsugare? Jaja, nu är det gjort. (VILL ha trägolv jag med!)Förresten: Någon som har ÅRSTID bordslampa? Tänkte slå till på två stycken nästa gång vi tar vägarna förbi IKEA.
    Vi har en sån lampa, som står i köket. Jag är supernöjd, men suktar nu efter BAROMETER som är en utmärkt kopia av HD:s essential.
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-12-28 19:01:14 följande:
    Förresten kan ni som inte är inloggade på beta se min länk ovan?
    Japp, jag ser länken, men jag var visst inte inbjuden längre...
  • Camilla R

Eller jag var inte inbjuden via länken, däremot om jag klickade på din profilbild så fick jag komma in

• Camilla R
    mimmamum skrev 2007-12-28 19:21:24 följande:
    Himmelbit, vet inte. Beta känns då bra mycket fräschare än den gamla!
    Då går jag väl över dit jag med
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-12-28 19:50:23 följande:
    Fyndade idag, billigt billigt i en butik här där jag bor Men måste man lägga bort den när julen är slut, tycker den är såååå söt
    Vilken butik ???? Klart att JAG blir nyfiken
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-12-28 19:50:23 följande:
    Fyndade idag, billigt billigt i en butik här där jag bor Men måste man lägga bort den när julen är slut, tycker den är såååå söt
    Och NEJ inte behöver man ta bort den när julen är slut. Det kan ju vara er alldeles egna lilla hustomte och en sån har man ju året runt
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-12-28 20:18:59 följande:
    Din var jättefin, vart har du köpt den? Lasseliten har en jättefin från Bruka oxå, som jag skulle vilja ha. Men glömde ju titta på den är jag var på Bruka förra veckan...Föresten jag frågade personalen på Bruka varför dom inte börjar med webshop och till svars fick jag att han som tydligen äger Bruka är en gammal farbror som gått i pension och gillar inte alls internet världen.Men dom berättade att tydligen så var hemsida i bruk nu...
    Jo, de har en ny hemsida igång, fast nu när jag försökte gå in där så får jag ett felmeddelande.. Min browser is out of date... :-S
Svar på tråden Vita hem del 6