Vita hem del 6

LCroft- Inte vill vi ju ha en grön jul inte... Vi får flirta med vädergudarna lite...hur man nu gör det... Vi komer att vara i Finland i 2veckor, största delen i Vasa men troligen också i Helsingfors. Vi har fått en fin inbjudan dit Både mina och makens föräldrar bor i Vasa/Kvevlax så vi får dela upp oss däremellan. Tusen tack för inbjudan...hojtar till om jag har vägarna förbi
VSM - Å vad roligt ni kommer att ha det! Du har ju ett så underbart hem att ta emot dem i! Nu träffar jag inte min släkt så där sällan som du träffat din syster nu men. När jag åker hem kommer jag på mig själv med att sitta och mysa och bara "titta" på mina föräldrar/syster osv med ett fånigt leende. Man är SÅ glad att äntligen få se dem på riktigt! Tur att de finns "Skype" så man kan umgås lite på avstånd med!
Men jag vet inte vem det är ni pratar om.... Välkommen hit i vilket fall!
Surfturf - Vilken underbar beskrivning över allt du gjort, njöt riktigt med dig! Ser gärna mycket bilder när kameran har laddats klart! Vad skönt med en dotter som tar över baket
Lynn - Tjohoo jag är här! Det lät hemskt med ormarna! Får man det då? Fick du ngt svar?
Lynn - Jag tycker fortfarande de låter helt otroligt, jag tycker verkligen inte det är ok att ha såna gifiga ormar för sällskap! Borde vara förbjudet!