Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Nu har jag bakat klart vaniljkakan ala Julia som vi ska ta med, skall nu stryka våra kläder och packa övernattningsväska för vi är bortbjudna till våra vänner ikväll för att fira nyår. Lite av en tradition, andra året irad! Vi äter då barnen somnat så de blir lugnt och avslappnat!

Kajsa - Du är allt lustig du, lika mycket energi som alltid!  

Bea- Gjorde likadana skridskor som du gjort och visat i blogen till min mamma och hon blev jätteglad. De blev verkligen fina!

• knyttis

Kajsa -Fniss, hoppas de blir bra den här gången!

Sylt - Har ingen bild där nu, ska leta om jag hittar ngt jag vågar visa! Korgen har vi till samma användningsområde + ngr babyblöjjor!

• knyttis

Nu har maken och jag funderat klart över vår hemska trapp, en riktig furumadröm. Vi har funderat fram och tillbaka hur vi skulle få den vit, de sånt där hemsk träimmitation på trappstegen och resten är helt i trä. Vi har beslutat att ha kvar trappstegsytan som den är (tyvärr) och slipa och måla resten vitt! Jipiiii! Start blir nu i veckan! Är så glad! Har som många andra av er mått riktigt illa av den som den är idag!

Mimmi- Tåls att upprepas, ert hus är verkligen en pärla och garaget var också så fint! Skulle så vilja ta lika fina bilder som dig! Har du gått kurs?

• knyttis

Peak- Grattis! Men jag har missat, har bu bestämt dig för vad du ska sälja nu? Och hoppas golvet torkar snabbare en snabbast

Karamellfabriken- Vad roligt med framsteg i köket, är riktigt nyfiken...Ser fram emot bilder

Angående alla plastleksaker, de kom massa nya här med av jultomten. Prioritet 1 på min shoppinglista är snygg & praktisk förvaring för leksaker till vardagsrummet! Nu har vi öppna korgar och jag skulle verkligen tycka de vore skönt om man kunde städa undan leksakerna ordentligt på kvällen! Korgar med lock har jag tänkt mig, ska åka och kolla på coop i veckan. Är det ngn som har tips annars?

Svar på tråden Vita hem del 6