• LCroft

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-11 12:55:07 följande:
    Finns det nåt intresse för ett julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt Lista på deltagare:MiaMariah
    Det låter superroligt! Tyvärr känner jag inte ens riktigt hinner med här hemma vilket betyder att jag inte hinner med något annat heller
  • LCroft

Godmorgon!

Lycka till idag juliah!

Min försvunna motivation återfanns efter en natt som jag sovit som en stock! Hade nog inte vaknat fast en bomb hade slagit ner här hemma Förvånad Tyvärr är Ida jätteförkyld än men tänkte sätta henne i vagnen och gå ut en stund, har lite som jag måste ha hämtat i skogen och frisk luft skadar inte!

Beställde förresten den vita Brio spisen till Ida i julklapp så den hoppas jag att kommer idag. I år har jag jättesvårt att komma på vad vi ska ha åt barnen, Ida är lättast. De äldre är riktigt svåra att få till nåt bra åt.

• LCroft

Lisa vilken underbar kudde!

Fluffis: Kålrotslåda är gott! Men eftersom jag är den enda som äter det så köper jag faktiskt färdiga Generad Blanda med lite grädde och skorpsmulor ovanpå och in i ugnen.

Har förresten lite nytt i bloggen, välkomna in Skrattande

• LCroft
    Himmelbit skrev 2007-12-12 12:15:36 följande:
    Åhhh vilket vackert skåp du visade i förra inlägget... *dregel*
    Tack snälla du Faktiskt mannen som köpt det skåpet
    Daggdroppen skrev 2007-12-12 12:15:41 följande:
    Men hörni, om ni gillar den så GÖR detta recept! jag lovar, ni blir inte besvikna. För gillar ni den köpta somär utan potatis så kommer ni att ÄLSKA denna. Det är just det som är skillnaden mellan dem. Potatisen ger den där mjuka härliga känslan som gör att det bara smälter i munnen. Och alla som inte gillar de köpta eller enbart med kålrötter gillar denna!!!Själv så ska jag köpa 4 kg kålrötter till idag och göra en stor sats. Den ena lådan som jag bakade nyss är redan uppäten. Enbart av mig
    Kanske jag måste prova göra den och se om de andra här hemma äter.
  • LCroft

Himmelbit: Hur går det förresten med konståkningsdräkten? Börjat på den än?

• LCroft
    Himmelbit skrev 2007-12-12 12:22:35 följande:
    Jajamensan! En kjol blev det och den är redan klar, levererad och godkänd Helt enligt order Uppvisningen är ikväll så det var snabba bud
    Snabba bud Kanske man får börja beställa av dig då?
  • LCroft

juliah: Så roligt att höra att det går så lungt och bra hemma hos er idag!

Tillbaka till städningen, nyfiken som jag är måste jag ju kika in ett varv här emellan Ska ha ut alla bacillusker idag har jag tänkt

• LCroft

lillafruluva: Stackars din mamma!

juliah: Så spännande! Kommer du att få kopior på bilderna eller?

Så skönt när det är städat hemma, känner mig direkt mycket friskare

• LCroft
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 17:41:38 följande:
    LCroft: Ja visst känns det skönt när det är städat. Jag blir trött bara jag ser att det är stökigt.
    Klarar inte alls av att det är stötkigt, säkert recept på att man har en sur Nilla Men när det är nystädat då myser jag
  • LCroft
    LinaoMatilda skrev 2007-12-12 18:48:26 följande:
    Lite Monica över dig då?
    Hmm... får godkänna att jag föll av tåget Monica? *skratt*
Svar på tråden Vita hem del 6