• LCroft

Vita hem del 6

Tack för ett otroligt jobb Mia

• LCroft

Hej alla!

Har inte läst nåt vad som hänt här sen i lördags, nätet slutade fungera och nu först kom jag in igen. Fast jag har passat på och haft lite mysigt här hemma med familjen istället och så var jag och hälsade på syrran igår!

Ikväll ska jag hem till Lanttis och dit kommer det att komma en massa andra bloggare också så det ska bli så kul

Får se när jag hinner läsa ikapp vad ni skrivit, lär ju inte vara bara en sida direkt

• LCroft

Godmorgon!

Vilket underbart hem jag var i igår, låg halva natten och drömde om det   Och hon har dessutom en Smeg också, funderade allvarligt på att försöka släpa ut kylskåpet i bilen när hon såg åt annat håll OskyldigSkrattande

• LCroft

juliah: Vi vita hemmare följer med Förresten skrev jag fel igår åt dig vad hennes blogg heter.... Kom på det när jag satt i bilen på väg dit *yr*

Vi funderade faktiskt på att ha lite fler bloggträffar så kanske man då får se fleras hem, finns ett som jag är speciellt nyfiken på att få komma in i

• LCroft

mimmamum: Hon har blogg som du kan titta in i Undrar om hon tycker det är okej om jag lägger ut länken här? Kan ju skriva i din inbox så hittar du till henne så trampar jag inte på någons tår i misstag

• LCroft

Äh nu kände jag mig lite elak.... Och hoppas Lanttis förstår Kika in till henne så hittar ni till bloggen

• LCroft

Stackars knyttis! Jag lider med er! Och ett stort grattis på födelsedagen

• LCroft

Mia: Jag vill se bild på ditt olivträd, låter som nåt för mig

juliah: Bara att hugga tag i kransen och upp på spisen med den för jag vill se en bild

Hade tänkt ändra om lite här hemma, byta plats på sofforna och matsalsbordet men Ida vaknade innan jag hade hunnit komma från tanke till handling och det är lite för tunga grejjer att flytta ensam med en nyfiken runt benen så det får vänta tills nästa infall faller över mig

• LCroft
    juliah skrev 2007-12-04 16:31:20 följande:
    Kransen får bo ute, på tok för stor inne...skulle fota men blev attackerad av en spindel, kul när man har fobi...*skakig*
    Förlåt men nu kunde jag inte låta bli att skratta Gillar inte heller småkryp och jag stod säkert en timme i duschen efter att jag hade bundit mina kransar, var helt övertygad om att jag hade en massa kryp på mig
Svar på tråden Vita hem del 6