Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:40:53 följande:
    Nämen! Jag kan inte citera din text. Visste att du skulle vara min backup i valet av den gula färgen. Hoppas att lille himmelbiten kryar på sig snart så mamma får shoppa.
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:41:08 följande:
    Idag sprang jag på ett tyg jag gillade, köpte en dryg meter och åkte hem och sydde ett par kuddar medan lillan sov! Blev så nöjd!
    Du behöver ha fler lediga dagar med Mira, det hör jag ju. Du är ju energisk som bara den! HEJA! Fram med lite gula bilder också
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-11-29 21:46:22 följande:
    Nu har jag bestämt mig för polkagrisen - min favorit från början innan maken kom och sa sitt och gav mig mer att tänka på
    Jag orkar inte läsa tillbaka men är nyfiken ändå Generad

Knack, knack - får jag hälsa på hos dig?
  • Himmelbit
    Min lilla solstråle skrev 2007-11-29 21:43:18 följande:
    Värsta Supermamman Oljebaserad. Okej då kör jag på de.
    Jag har målat mina möbler med Flüggers råvita vattenbaserade färg. Det skulle säkert blivit snyggare med oljebaserat men jag tål inte lukten. Oljebaserad färg flyter ju ut bättre.
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:48:12 följande:
    Tack hjärtat! Är du klar med din?
    Hördu - inga fler skåp-kuppar mot mig!! Skrikandes
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:51:37 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:48:12 följande: Jag ska se om jag kan komma åt hennes skåp i helgen, hon är med största säkerhet ute på stan och shoppar vid något tillfälle...!
    Det gäller dig också.... *spänner ögonen i er*

Kan inte förstå varför du tror att jag ska ut och shoppa... Har inte jag gjort mitt på den fronten tycker ni?!
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:53:02 följande:
    Jag ska förresten till Stockholm och förlusta mig i helgen, nån som har något bra tips på inredningsbutik på söder eller relativt centralt...?
    Ska ni - vad trevligt! La familia eller bara du?

Tips:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m20344993.html
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:54:33 följande:
    Nämen, jag har slarvat bort bloggtråden, nån vänlig själ som kan skicka länken?Passar på att skriva nytt i bloggen här med, men det är bara tråkiga grejor som ett skrivbord ni redan sett.
    Du har slarvat bort den rejält, för den är borta..... LETA GENAST REDA PÅ DEN!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25581121.html
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:59:24 följande:
    Nu måste jag gå och organisera mig, jag ska ju faktiskt jobba imorgon igen (hade nästan lyckats glömma bort det!) Natti natti!
    Natti natti!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:58:53 följande:
    Sorry! Men jag tror inte att jag är skyldig till det..
    Är det säkert det

Hur kan den bara försvinna då?! Är det FL som bråkar?? För annars är det väl bara Kajsa som kan ta bort den och det antar jag att hon inte gjort. STRANGE!
Svar på tråden Vita hem del 6