Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2007-12-21 23:18:25 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-21 21:51:11 följande: Ni är nog långt ifrån ensamma i Stockholm city dan före dan... Själv är jag glad att vara därifrån idag -det är helt hysteiskt.... Mina "rekommendationer" blir de vanliga. Koffert och BrukaDesign på Humlegårdsgatan. SysterLycklig på Tegnérgatan. NK är alltid kul att besöka i juletider och de har mycket fint på hemavdelningarna på plan 3... Julmarknaden i Gamla Stan är lite mysig (om än liten) och när man ju ändå är där så är ett besök på Österlånggatan och butikerna Bortom Bergen och Ting & tangel trevligt. GOD JUL!!!
    Blev det någon gran idag för er? Själv hittade vi en jättefin kungsgran hos Boo FF. Men shit vad grov den var i stammen, fick ju inte ner den i julgransfoten...
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-12-21 23:25:17 följande:
    Neeej , det ser för taskigt ut! Vi fick hugga av stammen ännu mer för att få ner vår gran i julgransfoten....
    Hihihi jaaa vi har huggit o huggit hela kvällen så nu är den nere i foten
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-12-21 23:32:05 följande:
    Ja, julgransfoten ser ju helt klart för liten ut för granen. Symmetrin = lite lagom halvfel...
    Hahaha ja här oxå. Skrattade faktiskt lite när vi kom hem med granen.
    Vi har den julgransfoten som Martin Timell visade på äntligen hemma i vecka. Han tyckte det var en bra julgransfot, men till den LILLA granen och våran är allt annat än liten
  • gemelli

mimmi,

Tycker inte han visade upp några snygga, men dom två som "vann" min för den LILLA granen är i gjutjärn och den som var till större granar var någon svart klump.

Jag gillar dom julgransfötterna som är i gjutjärn och målade vita eller röda och ser ut som en stjärna, vet inte vem det är som gör dom, kanske Bruka.

• gemelli
    mimmi006 skrev 2007-12-21 23:47:35 följande:
    ja, de gillar jag också... fast jag är nog mest sugen på en svart! Kostar 599:- här...
    Jaha finns stjärnan i svart oxå? Men undra hur stadigt den är egentligen Fundersam
  • gemelli

Suck... just satt upp julgransbelysningen och sätter in kontakten och vad händer då Gråter Skiten fungerar inte Skrikandes Är det inte en klassiker.

Jaha då måste man åka köpa ny belysning, men vad ska man ha nu förtiden?

Små eller stora ljus? Vad har ni?

• gemelli

mimmi,

Vilken tät och fiiin gran. Och du det ser väldigt Juligt ut där utanför er

Åååå om det ändå kunde komma lite snö, men här ska det bli på självaste julafton regn och 4 + grader

Svar på tråden Vita hem del 6