Vita hem del 6
Nublu: Ska du dit i morgon mé?
Tåfslan: Apropå pimpad tvättsuga, har du kollat in Lantlifs-Anettes tvättsuga? Om inte, gör det! www.lantlif.blogspot.com kolla under kategorin tvättstuga på högersidan (scrolla ner en bit).
Nublu: Ska du dit i morgon mé?
Tåfslan: Apropå pimpad tvättsuga, har du kollat in Lantlifs-Anettes tvättsuga? Om inte, gör det! www.lantlif.blogspot.com kolla under kategorin tvättstuga på högersidan (scrolla ner en bit).
Jag frågar igen lite försynt: Ingen som vet fina spjälsängsskydd som kan beställas på nätet? Jag ska ha påslakanet "Liten bil" från Liten Jag (Samma som Julia har till Noell) så det får gärna passa till det.
God kväll på er!! Kikar in en snabbis, nyss hemkommen från Formex ! Helt mör i kroppen och överstimulerad i huvudet av all inredning och fina saker
. Sååå mycket fint, dock på tok för lite kataloger... Fick i allafall Madame Stoltz, Affari och Ad hoc. Mycket fina quiltade plädar och som sagt mycket pastellig färg, prickar och blommor. Greengate är ju bara helt underbara www.greengate.dk och danska Franck Fischer har underbara leksaker www.frank-fischer.com! Såg en massa mer som jag inte minns nu men som jag kan återkomma om...
Och så träffade jag ju på Julia och Elle! Jättekul !!!
Oj blev fel i länken ovan!! www.franck-fischer.com ska de va!
God kväll!
Här har fyndats gammeldags skolbänk, ni vet en sån där stol och bord sitter ihop, 100 kr !Ska bli vit så klart! Var på Ikea också och köpte vit spjälsäng (får duga tills den perfekta Junon dyker upp eller maken bearbetats tillräckligt för en Sebra
). Det blev ett helvitt spjälskydd därifrån också. Har ändrat mig angående spjälsängslakan, tänkte beställa Himlas blårandig-rutiga istället. Nån som har det?