Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Okej. Då gjorde du som jag trodde då

Ska fixa in dig, om du vill????

• Daggdroppen
    Kajsa M skrev 2007-12-26 18:42:21 följande:
    HimmelbitTrist att ni blivit krassliga! Men hellre 1000 förkylningar än 1 VKS!Undrar om jag ska försöka ta en bild på vårt nya möblemang.Det blir så trist i mörker bara...
     Dummerjöns!!! KLART du ska ta bild!!!!!!!!!Räcka ut tungan
    Himmelbit skrev 2007-12-26 18:30:16 följande:
    Godkväll på er!Vilken underbar lampa Mimmi!!! . Och vilket pris!! Nu bara måste jag åka till IKEA!! Surt bara att jag jobbar nu i mellandagarna men till helgen kanske... Nu har det varit vår tur att må lite dåligt. Visserligen bara rejält förkylda (jag och sonen) men det räcker (VKS, stay away..)
     Krya på er
  • Daggdroppen
    alabaster skrev 2007-12-26 18:39:41 följande:
    ärna!
    Välkommen in då Glad
  • Daggdroppen

Och du Kajsa - ingen klår ju mina gula bilder Trösta dig med det ifall det inte blir så bra bild

• Daggdroppen
    alabaster skrev 2007-12-26 18:46:51 följande:
    Kajsa - hellre dålig bild än ingen bild Fluffiga - tackar!
     varsågod Skrattande
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2007-12-26 18:52:48 följande:
    Det är nog sant... Jag gör mitt bästa för att toppa men jag klår nog inte riktigt dig ännu..

• Daggdroppen
    Kajsa M skrev 2007-12-26 19:04:20 följande:
    blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Här kan ni se en glimt...Men som sagt! Trådens svarta får!
    Snyggt Hoppas det svarta fåret trivs med sitt nya bord och stolar en längre tid nu då
  • Daggdroppen

Hörni!

Vad har ni för hängare för era handdukar???????

Vi är fortfarande utan, och jag hittar inga jag vill ha. Impulsköpte den vita brädan med 5 svarta smideshängare från IKEA, men krokarna känns onödigt stora till det ändamålet.

Nu har jag hittat denna
    Krokar från http://www.sateenkaarentaa.fi/
    (bild från http://www.sateenkaarentaa.fi). Plus för den här är ju att det finns rum för namn, men minus är att det bara finns fyra hängare. 

Vi vill ju gärna ha tre barn och plus vi, så minst fem krokar behövs. Dessutom borde man ju ha gästkrok också. Men det blir 2-3 hängare tomma oberoende om man har två "plattor"... Det ser ju dumt ut...

Hur har ni andra????

Vilken av dessa två skulle ni välja???

(Antar att ni vet hur den första ser ut?)

• Daggdroppen

Oj så konstigt det blev!!! Är det för att man lånat en annans bild? Men jag skrev ju varifrån den är...

Men det funkar nog ändå fastän det ser konstigt ut!!!

• Daggdroppen

Tryck på krokar så kommer bilden fram. Före jag skickade iväg inlägget såg det nog som vanligt ut... Fundersam

Svar på tråden Vita hem del 6