Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 11:21:53 följande:
    Almin: Det är inte alls svårt att göra en egen hjärtform. Gör en cirkel av ståltråd och den böjer du till den som du vill ha den.Gemelli: Var du öppen något? I så fall kan du åka till bb och "fejka" att förlossningen startat, är du öppen så kan de ta hål på hinnorna och få igång förlossningen.
    Hihihi vad gullig du är.

Jaaa jag är öppen vet dock inte hur mkt, det sa hon inte. Men hela livmoderstappen var utplånad i alla fall.
    Ja man kanske ska göra en fejk
  • gemelli

Lynn,

Nått man gör när man gått över tiden. Man retar livmordersmunnen, och NEJ det var inte skönt...

VSM,

Ojjj dina söner såg inte ut att må så illa

Sylt,

• gemelli

MM,

Jaa jag bröjar känna av en del. Känner att värkarna börja komma. Men kan inte avgöra om det är flera än vanligt.
    Men har fått bruna flytningar (ursäkta) som oxå tydligen ska vara ett bra tecken

Sååå kanske...

• gemelli
    LCroft skrev 2007-11-07 12:54:52 följande:
    gemelli: Håller tummarna för att lille Vide ska komma ut helst idag!
    Tack

Ja jag skulle betala för att ligga på förlossningen nu och plågas i 10 timmar. Bara jag slapp gå så här dag ut och dag in... med denna molande smärta jag haft.
  • gemelli
    pressan skrev 2007-11-07 13:00:41 följande:
    Tror defintivt han kommer idag... har själv varit meom hinnsvepning och födde samma dag.. Vänta inte för länge hemma bara, det kan var längre hunnet än du tror... Lycka til vännen LCroft.. såg dig inte i morse men inte så konstigt kanske.. Inte kul ä de är sjuka och de är han ju nästan jämt. Har nått åt dig förresten  
    Tack,
    Ja jag tycker det där är jättesvårt när man ska åka in. Läste precis om en här på FL där hon vaknade av att hon hade liiiite ont gick på toa så gick vattnet sen 12 min senare låg hon med sin dotter på magen på hallgolvet
  • gemelli
    lillafruluva skrev 2007-11-07 13:09:07 följande:
    Jag tycker också det är svårt att veta när man ska in. Hade jag inte åkt in för misstänkt vattenavgång hade jag garanterat fött min minsting hemma. Tyckte aldrig att jag hade de där riktigt jobbiga värkarna över huvudtaget under hela förlossningen (har berättelse i bloggen här på fl)
    Springer och läser på en Gång
Svar på tråden Vita hem del 6