Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Camilla R skrev 2007-11-10 21:04:58 följande:
    Åh, vilken härlig läsning -känner att jag själv förflyttas tillbaka i tiden ett par år. Och på något sätt så är det ju så man vill ju att det skall starta av sig själv, bebisens om talar om att Hallå, det är trångt här, här kan jag ju inte stnna, jag skall ut och lära känna er.. Åh, vad mysigt (om än dock smärtsamt.) kram och lycka till!
    Tack...
    Ja det ska bli otroligt spännande att få föda igen. Kommer ju inte ihåg så mkt sen sist...
  • gemelli

Jag tycker tre barn är jättemkt och du VSM pratar om en fjädre

Hur sköter man allt det praktiska? Åka ut och resa och sånt.
    Jag har ju ändå två stora killar, som kanske inte kommer hänga med så mkt längre. Jag blir bara stressad över att kanske hinna med en till som min man vill
    Jag har dock INTE bestämmt mig än

Kajsa,

Vad ska din tredje heta?

• gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:22:07 följande:
    Det är väl det, har man fyra har man nog inte råd att resa särskilt mycket. Vi bilade till Montenegro förra året. Minstingen var elva månader och de andra två 4 och 7. Gick superbra! Det är stoooor skillnad på två och tre barn och har man passerat det där kan man lika gärna ha fyra. *kom på att jag kanske ska planera in fyran innan jag fyller 30 nästa år*

Du är för gullig
  • gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:30:08 följande:
    Nä, det bubblar och känns om att kräkset sitter i halsen. Hade nästan varit bättre om jag spytt så jag slapp det här.
    Du kanske redan har :at
  • gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:35:06 följande:
    Näpp, det har jag inte planerat in. Tror att det är magsjukan som spökar. Dessutom har jag precis läst på om hur man ska göra en tjej.
    Hihihi jaha det är en tjej som spökar
Svar på tråden Vita hem del 6