Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Jezzika; jättefin säng! Tänk vad lite färg kan göra

• Mufflon

Juliah; Snäll man du har Förstår inte riktigt hur ni bär er åt...

Har ni några tips? Skrattande Ska väl inte klaga egentligen, fick juh faktiskt frukost på sängen i lördags...

• Mufflon

Jezzika; Jag var bara tvungen att köpa en ny soffa, min gammla hade jag haft i typ hundra år, jätteful oxblodsröd hörnsoffa i skai (heter det så?) från Ikea, huu får rysningar...

Men vi tapetserade om och la nytt golv så då åkte den ut....fortare än kvickt

• Mufflon
    Toola skrev 2007-11-12 20:42:20 följande:
    God Kväll!Önskade mig ju en lykta fr coop till morsdag, den fick jag förståss!Sen har den stått i garaget och jag har tyckt att den hade för stora öppna glasrutor - inget spröjs eller så.Men sååå såg jag vad Versan hade gjort med sin lyckta, snabbt som ögat la jag in en best hos panduro och se så fin den blev.Tack för tipset Versan !Bild finns i galleriet
    Den blev jättefin!
  • Mufflon
    Anton2005 skrev 2007-11-12 21:14:13 följande:
    Kanke inte är så många som åker till Karlskoga men jag vill iaf tipsa om min favvobutik, vitarummet och deras hemsida, där kan man får jätte mycket inspiration. Tycker det va så jätte fint som de gjort, knytit grankransar på ryggstödet på stolarnawww.vitarummet.se
    Nej...Skrikandes Va synd att jag missade den affären.Var i Karlskoga här om dagen och beiktade min bil och sprang ett varv över stan.

Det blev bara en fika på "Kulan", hittar just ingenannanstans i Kga. Synd, de verkade ha mkt fint, men det är juh bra att veta tills nästa gång
  • Mufflon

Kommer ni ihåg vem det var som letade efter soffa här igår? Fundersam

Det finns en tråd som heter ekeskog eller eketorp!!

• Mufflon
    mimmamum skrev 2007-11-13 08:33:04 följande:
    Nytt inlägg! Tävling!
    Jag har oxå svarat, dock mailat eftersom jag inte kan kommentera!!

Jag skulle oxå vilja beställa en änglapålle när det går!!! De är juh för söta!!!
  • Mufflon
    Anton2005 skrev 2007-11-13 08:48:48 följande:
    ha ha oj vad jag stavar så här på morgonen...vid sidan av hotellet, rakt över torget skulle det stå
    Typ brevid apoteket?
  • Mufflon
    mimmamum skrev 2007-11-13 08:43:41 följande:
    Bra mufflon! Det kan jag ju skriva som alternativ! visst är kalendrarna söta?
    Kalendrarna är jättefina! Och hur skulle man kunna överleva utan dom? Skrattande
  • Mufflon

Haha ok, det ska jag göra. Jag hittade två andra roliga affärer, på den gatan som går typ upp till parken (kullerstensgata) Bra förklaring va??

Svar på tråden Vita hem del 6