• Sunna

Vita hem del 6

Kajsa: Ni såg jag att du redan försökt med galltvålen. Men testa klorin som sagt, det ska inte bleka kokäkta bomull. kolla på något gömt ställe först.

Sam & Ebbe. ♥ .Mammas hjärtan.
  • Sunna
    Kajsa M skrev 2007-11-18 16:42:50 följande:
    sunnaVi glömmer dig inte så lätt! Klart du ska vara i din bubbla! Tack för kommentaren!
    Åh tack Nej nu är det svår hunger här! Måste kila!
  • Sunna

Hej hej! Ska skumma ikapp lite. Har haft ett par jobbiga nätter med vad vi befarar är kolik... Ebbe har skrikit i timmar inatt och Sam har vaknat och gråtit om vartannat. Jag är helt borta i huvudet! Var till apoteket idag och köpte minifom, så vi får se om det hjälper lite mot knipen.

Det är så mycket jag vill pyssla med här hemma, men jag har ingen som helst tid över. Jag badade Sam igår kväll med Ebbe ammandes i famnen Det är ju en övergångsperiod, men jag blir ju så himla sugen när jag ser allt vackert ni gör här. Jag sitter bara här för att stresskumma och kommentera det jag snappar upp. Längtar också efter att få skapa en alldeles egen blogg och hoppas på att tillföra lika mycket som ni alla tillför mig

• Sunna

Föresten: JohannaJ, är det okej om jag får hälsa på hos dig

• Sunna
    MildaMaränger skrev 2007-11-20 14:51:43 följande:
    usch så tråkigt att höra.. har du läst nio månader av annika lantz? där upptäcker hon ju att ersättning kan hjälpa rätt bra! och hon undrar varför ingen har berättat det...
    Tack, det värmer! Det där var värt att kolla upp! Jag har till och med ersättning hemma som jag fått av en vän som hade lite över. Har provat att sluta med lök, mjölkprodukter, kaffe, men inget hjälper.. Skam den som ger sig!

Hur är det med magen?
  • Sunna
    MildaMaränger skrev 2007-11-20 15:05:04 följande:
    Sunna... Maria V.... alla ni som bor i västerås eller utanförwww.asby.nu/ans%F6kningar/ansokan_interior.ht...
    I know... Längtar efter att få komma dit. Innan jul bestämt!
  • Sunna
    MildaMaränger skrev 2007-11-20 15:06:45 följande:
    bra... men illamåendet är inte skojjigt alls...
    Har du provat Seaband? Finns på apoteket, och de hjälpte mig mycket.
  • Sunna
    Adamama: Ska kolla upp det där med bärsjal faktiskt. Vi har en babybjörn, men Ebbe trivs inte så bra i den. Han sitter bara och "hackar" och ska ha mer mat, vilket innebär ännu mer ont i magen. Med en bärsjal kan man ju bära barnet på många olika sätt, och de är ändå kroppsnära.

Ni som gjort kransar: Vad använder ni för tråd?

• Sunna

Åh vad jag är avundjuk på er som swappar och får så fina saker! Kan man inte få vara med fast man inte har gjort nåt? Skojja bara
    Här finns ingen tid för pyssel än!

• Sunna

avundjuk=avundsjuk

Svar på tråden Vita hem del 6