Vita hem del 6
Kajsa: Ni såg jag att du redan försökt med galltvålen. Men testa klorin som sagt, det ska inte bleka kokäkta bomull. kolla på något gömt ställe först.
Kajsa: Ni såg jag att du redan försökt med galltvålen. Men testa klorin som sagt, det ska inte bleka kokäkta bomull. kolla på något gömt ställe först.
Hej hej! Ska skumma ikapp lite. Har haft ett par jobbiga nätter med vad vi befarar är kolik... Ebbe har skrikit i timmar inatt och Sam har vaknat och gråtit om vartannat. Jag är helt borta i huvudet! Var till apoteket idag och köpte minifom, så vi får se om det hjälper lite mot knipen.
Det är så mycket jag vill pyssla med här hemma, men jag har ingen som helst tid över. Jag badade Sam igår kväll med Ebbe ammandes i famnen Det är ju en övergångsperiod, men jag blir ju så himla sugen när jag ser allt vackert ni gör här. Jag sitter bara här för att stresskumma och kommentera det jag snappar upp. Längtar också efter att få skapa en alldeles egen blogg och hoppas på att tillföra lika mycket som ni alla tillför mig
Föresten: JohannaJ, är det okej om jag får hälsa på hos dig
Åh vad jag är avundjuk på er som swappar och får så fina saker! Kan man inte få vara med fast man inte har gjort nåt? Skojja bara
Här finns ingen tid för pyssel än!
avundjuk=avundsjuk