knyttis skrev 2007-11-22 13:13:17 följande:
tack!
malins79 skrev 2007-11-22 13:27:43 följande:
Känner mig lite nerstämd. Jag som har sett fram emot att vi skulle åka till Örebro i helgen på kalas och sen bor på hotell. När jag tog febern på Saga vi 11 hade hon 39,1. Känns som om hon inte kommer bli bra tills lördag. Sen sa hon innan hon somnade för en timme sen att hon har ont på kinden och upp mot pannan. Hon är röd och svullen runt ena ögat, så jag är rädd för att hon fått silbensinflammation (bihållerna) Det är farligt, vet min systers flicka hade det när hon var drygt två år. Så Marcus ringde ner till VC så de ska vara där kl14.30. Jag hoppas det bara är vanlig feber. Men hon har varit förkyld länge nu och får hon dessutom ont i bihållerna är det ju inte bra.Men jag tänkte som så att om vi inte kommer iväg i helgen ska jag se om vi inte kan åka till GBG och gå på jul på Liseberg istället.
stackars liten, hoppas det inte är bihålorna och att det snart går över..
lasseliten skrev 2007-11-22 13:43:52 följande:
Michaela - GRATTIS, vilken rolig nyhet! Knyttis- jättesöt gris!MiaMariah - kul att ha dig tillbaka! Håller tummarna för datorn och dina bilder! Malin - nä, fy så tråkigt! Hoppas att det "bara" är feber. KRAMtar en FL paus. Känner att jag har massor att fixa med samt att sonen går igenom en ganska tuff period med mycket missnöje och det tär på oss båda! Hoppas att jag är tillbaka igen på måndag med nya krafter. Hoppas att ni alla får en härlig helg! KRAM!
tack snälla! ha en skön paus!
FruPuffen skrev 2007-11-22 13:50:29 följande:
Håller tummarna för att det går att fixa!!
tack!
Camilla R skrev 2007-11-22 14:04:25 följande:
Självklart håller jag tummarna för att bilder, länkar och allt annat är intakt när datorn vaknar till liv.
tack!
Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf
å så fint!