Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Michaela - har varit frånvarande ett tag på FL så jag har inte hängt med - vad är det som har hänt dig? Grattis till lägenheten, ser jättefin ut! Tänk vad mysigt till våren och sommaren när du kan sitta ute och påta!

När är det juliah ska fotas? Är det ett "vanligt" inredningsreportage eller är det för julen?

• MiaMariah
    Peak skrev 2007-11-22 12:25:56 följande:
    Ska till IKEA idag och har för mig att det är massor jag ska titta på men kommer bara på ramar och burkar söta - några tips?
    kolla efter ljusslingan som bara kostar 19 spänn - drivs på batteri och kan ju då pyntas med varsomhelst! se i min blogg, scrolla ner lite grann så ser du den.
    knyttis skrev 2007-11-22 12:46:46 följande:
    Visar vår nya Julegris jag köpte igår! De ska bli en maileg också framöver!
    å vad söt!
  • MiaMariah

vill ni hålla tummarna för mig och min dator som har kraschat.. Ledsen maken försöker få liv i den.. sitter vid makens dator ist men kommer varken åt mina bilder, länkar eller allt annat jag sparat i favoriter..

• MiaMariah
    Peak skrev 2007-11-22 13:10:54 följande:
    ja det var väl den från Village som jag tipsade om? Miamariah - är de bätre nu då? Jag köpte en sådan förra året elelr året innan och batterierna tog slut på nolltid (fick sätta i nya hela tiden) så jag struntade i den till slut!
    jaha.. vet inte - jag har inte använt de så jättemycket ännu.. mest när vi haft gäster..
  • MiaMariah
    knyttis skrev 2007-11-22 13:13:17 följande:
    tack!
    malins79 skrev 2007-11-22 13:27:43 följande:
    Känner mig lite nerstämd. Jag som har sett fram emot att vi skulle åka till Örebro i helgen på kalas och sen bor på hotell. När jag tog febern på Saga vi 11 hade hon 39,1. Känns som om hon inte kommer bli bra tills lördag. Sen sa hon innan hon somnade för en timme sen att hon har ont på kinden och upp mot pannan. Hon är röd och svullen runt ena ögat, så jag är rädd för att hon fått silbensinflammation (bihållerna) Det är farligt, vet min systers flicka hade det när hon var drygt två år. Så Marcus ringde ner till VC så de ska vara där kl14.30. Jag hoppas det bara är vanlig feber. Men hon har varit förkyld länge nu och får hon dessutom ont i bihållerna är det ju inte bra.Men jag tänkte som så att om vi inte kommer iväg i helgen ska jag se om vi inte kan åka till GBG och gå på jul på Liseberg istället.
    stackars liten, hoppas det inte är bihålorna och att det snart går över..
    lasseliten skrev 2007-11-22 13:43:52 följande:
    Michaela - GRATTIS, vilken rolig nyhet! Knyttis- jättesöt gris!MiaMariah - kul att ha dig tillbaka! Håller tummarna för datorn och dina bilder! Malin - nä, fy så tråkigt! Hoppas att det "bara" är feber. KRAMtar en FL paus. Känner att jag har massor att fixa med samt att sonen går igenom en ganska tuff period med mycket missnöje och det tär på oss båda!   Hoppas att jag är tillbaka igen på måndag med nya krafter. Hoppas att ni alla får en härlig helg! KRAM!
    tack snälla! ha en skön paus!
    FruPuffen skrev 2007-11-22 13:50:29 följande:
    Håller tummarna för att det går att fixa!!
    tack!
    Camilla R skrev 2007-11-22 14:04:25 följande:
    Självklart håller jag tummarna för att bilder, länkar och allt annat är intakt när datorn vaknar till liv.
    tack!
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
    Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf
    å så fint!
  • MiaMariah

Puuuuuh, nu har jag röjt klart i förrådet. Lagt undan en del som ska slängas/ges bort och så gjort mer plats plus bättre ordning. Så nu är jag helt slut!

• MiaMariah
    malins79 skrev 2007-11-22 15:26:52 följande:
    Som jag trodde, det var ingen fara med Saga, skönt. Hoppas bara nu att febern går över tills på lördag och att inte Jacob blir sjuk.
    vad skönt!
    malins79 skrev 2007-11-22 17:39:47 följande:
    www.blocket.se/vi/14289243.htmör lägger man in en sån här annons?
    gud vad löjligt..
  • MiaMariah
    malins79 skrev 2007-11-22 18:07:47 följande:
    Jag fattar inte det roliga, men visst, jag såg ju annonsen och det kanske är poängen.
    nej, jag fattar inte heller..
Svar på tråden Vita hem del 6