• M HOW

Vita hem del 6

God kväll tjejer..fick lov och kika in här en snabbis! Är helt skakis dt började brinna hemma här idag just när mannen var ute och handlade. Dock en liten eldsvåda men det skrämmde både mig och sonen rejält!

Fin bild julia, jag satte oxå hyaciter och granris i min zink kruka med hjärtan igår, dock inte samma kruka hihi *fniss*

• M HOW

jag eldade i kaminen och uppepå murstocken stog en ljusstake med stearinljus som dock var släkt. Men av värmen i kaminen så hade ljusen smält och runnit ner över hela luckan till kaminen!!
    Precis när jag börjar reagera på att det luktar stearin så börjar hela kaminen brinna!

Fick riktigt panik, slet upp malte som satt i soffan brevid och sprang ut..

• M HOW

ja tur att jag var i samma rum...den slocknade av sig själv ganska snabb..tur va väll det för jag vart helt hjälplös helt plötsligt!

• M HOW

Läste ikapp lite såg att någons son skulle opereras nu snart..min son ska operars nu på onsdag. Dock ett mindre ingrepp och vi får åka hem efter lunch men han ska sövas och sys. vVerkar läskigt tycker jag som nästan aldrig har varit sjuk eller gjort illa mig i hela mitt liv.
    Hans pappa ska vara med då jag känner att jag inte klarar av att se han där :(

• M HOW

camilla r

ja det är precis så jag känner!! Han fick en blåsa i ansiktet i slutet av sommaren som aldrig gick bort, nu ser den riktigt läskig ut. Blir större och mindre hela tiden och dom vet inte riktigt vad det är så nu ska dom ta bort den! Ser inte ens ut som en blåsa längre, lite mer som ett smultronmärke.
    Så det är ett jättelitet ingrepp men det är ju själva sövningen jag inte gillar :( men det går nog bra!

• M HOW

miamariah Så fint, jag skulle oxå vilja ha ett zinkhus mne har inte sett ngt här! Kanske har dom på gruvgatan, vi ska ju till falu lasarett med sonen imorrn då tänkte jag passa på att kika där om han orkar!!

• M HOW

tack snälla mimma :) Är det ngn här inne som har sett eller läst, Tillsammans är man mindre ensam?

Svar på tråden Vita hem del 6