• M HOW

Vita hem del 6

hihi malte har några svambob tshirtar men han får BARA använda dom som pyjamas!!!

• M HOW

Godmorgon!

Julia såg att du frågade om barn och sängar! Malte började sova i sin stora säng i eget rum när han var 1,3år! Det gick super och han sov hela nätterna. Dock hade han sovit i eget rum sen han var 3månader efter som vi har så litet och det gick oxå super..Men nu har han börjat komma in till våraan säng tidigt på morgonen! Men det känn bara mysigt tycker jag

• M HOW

BoK jag tänker på 90talet när jag ser dom och jag personilgen gillade inte allt det blommiga, aprikosfärgade som var då hihi men jag vet inte? Söta färger..

• M HOW

Julia grattis till Lantliv, gud så roligt :) Då är vi 2 som längtar tills slutet på året, då bor vi nämligen i vårat nya hem! Känns såå skönt!!

• M HOW

peak

jag har haft lotionpumpen i flera år,står twin/home.com under den, jag köpte den på min favorit butik här där jag bor!

• M HOW

Malins79 såg att du frågade om brukas postlådor, kommer inte ihåg priset men vill bara säga att iaf våran (och mina föräldrars) läcker in vatten!

Julia jag trodde ni fick ge mkt mer för erat underbara hus, men ni har totalrenoverat va? Har du inga förebilder :)

mimmi006 härliga sängar =)

• M HOW

Julia ni har verkligen lyckats med erat hus iaf, 2miljoner i lån tycker jag inte är farligt när ni gjort så mkt. Klart det är mkt pengar men här går renoverings objekten ut på minst en miljon och då bor vi ju i en liten ort!
    Men tyvärr är det många rika stockholmare (inget ont om stockholmare) som kommer och köper alla fina dalagårdar till sommarstuga och resten går i arv :(

Mimma fick ni inte huset ni stridat om?

• M HOW

jag gillar ikeas billiga kran edsvik, tycker den är charmig! Kanske för att jag tänkter på victors farmor och farfar i england, dom har ngn liknande i sitt gamla hus :)

• M HOW

Jag förstår det, varför blir många som gamar så fort det börjar pratas arv!! Vad tråkigt för er..

• M HOW
    Bohuslän
    MiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)
    Det Ljuva Livet- HisingsKärra/Göteborg(Villa 282kvm)

Dalarna
    MHow - Leksand (stuga 45kvm/snart sekelskift"lägenhet i villa" på 125kvm)

Gästrikland
    FruPuffen - Gävle (Villa 115 kvm + 31 kvm gästhus)

Stockholm
    MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)
    Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)

Skåne
    Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)

Småland
    Himmelbit - Tranås (Villa 125 kvm plus snart ytterligare 60 kvm)
    malins79 - Gnosjö (Villa ca 350kvm)

Västmanland
    Truffles - Västerås (HR/5:a 116 kvm)

Finland
    LinaoMatilda - Högfors (Villa 132kvm plus oinredd vind)
  • M HOW

mimma jag känner hon som säljer huset :) eller ja dom båda känner jag :)

Svar på tråden Vita hem del 6