Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-07 19:12:35 följande:
    700 kr, mycket med andra ord...Ååå vad dåligt jag skött det här.
    Bäst att vara ärlig då. Säg att du ber så mycket om ursäkt men du har fått ett bud på så och så många kr. Han kan få köpa det för den summan men annars säljer du till den andra. Så berättar du att du varit förkyld och har två små barn som behöver ny leksakstrumma
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-07 19:14:54 följande:
    Och här är en hemmasydd variant
    Vilken fin! Ja de ser ju rätt lika ut!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 19:16:31 följande:
    Åh, vad fin!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-07 19:37:22 följande:
    Hihi, har redan planerat in en liten snyftare. Jag lär få dålig karma. (Mer än jag redan har då )
    Man kan inte ha dålig karma i ett vitt hem. Dålig karma trivs bäst med lackad furu Flört
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-07 20:18:49 följande:
    *asg*, akta så du inte blir anmäld för förtal Hoppas alla dessa anmälningar slutar!! *sträng röst*
    hihi *lovar vara snäll med lackad furu i framtiden*
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-07 20:43:37 följande:
    Ja, helst sjuk att det finns såna människor. Tänkte på er vitahemmare i Finland och undrade om någon att nån anhörig bland det skjutna.
    Det är inte långt från var jag bor. Men ingen jag känner.... grymt är detGråter
  • LinaoMatilda
    Sunna skrev 2007-11-08 10:24:48 följande:
    Är det den där grejen med lågfrekvent ljud du menar? Attans i så fall.. Vi har råttor i snedtaket ovanför sänggaveln. Hua, säger jag bara, att höra dom springa vid huvudet på nätterna! Vi hade tänkt att köpa en sån. De funkar inte något vidare alltså?
    Jag har också hört att den inte fungerar genom väggar. Och vi har möss i väggarna.. så jag har inte ens provat. Däremot har vi fångat en hel del i fällor.

Juliah: Kul att det ordnade sig med skåpet!
    Lillafruluva: Fy vad tråkigt!

Idag känns det rätt dystert här i Finland... hemskt det som hände igår.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-08 13:41:47 följande:
    Ok, sista sen ger jag mig mimmi, ja girigheten segrade, jag skickade ett sms till mannen jag lovat *feg* och sa som det var...han ringde upp, jag gav luren till maken *feg igen* och han gav sitt bud.  Måtte allt gå vägen i eftermiddag när det ska hämtas.
    Det låter ju som en bra lösning. Jag hade gjort lika!
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2007-11-08 13:48:53 följande:
    Är det bökigt att koppla in en diskmaskin.... jag går i taket på all lukt och hur fort det blir disk .... *sliter mitt hår*
    Om det finns färdigt rör för att dra in och ut vattnet så är det inget problem. Annars är det bökigt.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-08 13:59:58 följande:
    Så fint
Svar på tråden Vita hem del 6