-
Bra!Adamama skrev 2007-11-08 13:25:21 följande:Hoppsan! Såg nu att du svarat i min gb.
-
Julia
Får man se dina nyförvärv?
Blev extra nyfiken på hjärtat. Har också snöat in på rött & vitt!
-
Låter jättespännande!juliah skrev 2007-11-08 13:43:20 följande:Haha, nu får jag skriva igen. Känner mig aningen tjatig...Karamell, ska se vad jag kan göra. Ska at en vända med dammsugaren sen kanske jag kan knäppa ett par bilder. De är i plåt, cremefärgade med god jul i rött.
Nu ska jag ge mig iväg och hitta en avstängningsventil till kranen. Sedan ryker diskbänken, som jag klamrat mig fast vid in i det sista......
Ses ikväll! -
Jättesött, älskar hjärtan!
Nu måste jag slita mig.
Måste bara fråga er om ni rent generellt tycker att det är snyggt att sätta träpanel bakom element?
-
Eller som jag råkade skriva i en Tradera-annons: Skabby chicLinaoMatilda skrev 2007-11-08 14:05:55 följande:Nedå, bara lite shabby- shit (som min man kallar det)
Fick inte så många besökare på den annonsen..... -
Håller med!
Inte meningen att göra sig lustig! Hjärtat är jättesött.
-
Vi har ett kök med ytterst få hela väggytor.
Vi ska ha ena väggen helkaklad, vid köksdelen, och vid matdelen en småmönstrad tapet från Sandbergs.
Jag velar av och an om det även ska sitta panel i matdelen men är rädd för att det blir för många olika väggmaterial på liten yta.
Å andra sidan är panel bra när man har slafsig hund och småbarn.
Vad tror ni?
-
Numberone,
Om det räcker med en bänkdiskmaskin så är de enklare att koppla in.
-
Så här ser det ut, på ett ungefär (bry er inte om att skåpen sitter lite hejsan).
Träpanelen skulle isåfall sitta på två sidor bakom köksbordet . Där är det även två fönster och två element.
-
Ja, och panel till vänster om det stora dörrhålet också isf.