Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kajsa, jag tror du skrev igår eller förgår att du skulle kolla med en lokal firma vad det kostar att lackera om möbler, var nånstans? Vi har ett skåp som behöver lackeras om.

• malins79

VSM, jag fick svar på mejlen jag skrev att det var sålt. Jag skrev tillbaka att jag är beredd att betala 1500kr för den, få se  vad han svarar.
    Tack ändå Kyss

• malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 11:28:13 följande:
    Kajsa: Mina kommer från mobeloutlet.se men de finns inte kvar och de är i rätt kass kvalité.Camillar: Den var fin.MalinS. Då håller jag tummarna! *vita fingertoppar*

Ja, och får jag ett nej vilket jag tror, så ska jag mejla igen och skriva att det är en Juno som är värd ca 5000kr. Eller är det fel?

Eller vad är en Juno värd?

• malins79
    Jenniesmamma skrev 2007-11-30 12:25:11 följande:
    hej hej!Undrar om nån av er har tips på vart man kan köpa vita adventsljustakar,aaltså en sån man tänder ljus i varje söndag fram till julafton?Mvh jeanette
    vet att det finns en billig och fin på Coop för ca 60kr.

Annars har dom flesta större mataffärer ljusstakar och heminredningsbutiker, blomsterbutiker.
  • malins79

Jag kommer inte upplysa säljaren om att det är en Juno men jag var lite sur för att jag inte fick den. Hon hade som ursäkt när hon ringde till maken att hon trodde aldrig dom skulle bli av med den gamla sängen Förvånadoch när en på hennes jobb var villig att köpa den tänkte dom att det var lika bra att anta budet. Den var alltså såld innan annonsen kom ut på Blocket om man ska tror henne alltå.

juliah det var ingen dålig shoppingrunda! Kostar att ligga på topp

• malins79

Bea, kram, vet hur du känner dig, min man jobbar jämt och alla saker man ska göra styrs av om hur mycket han måste jobba under helgen , inget kul alls.

• malins79

Bandykillar, var har du köpt ditt halsbans?!

• malins79
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 19:45:23 följande:
    Madicken är väl bra mycket tidigare? Typ mellan 1910-1920 talet om man tittar på kläder,, inredning etc..?
    Nått sånt. Vet att dom nämner Drottning Victoria och hon var drottning mellan 1907-1930.
  • malins79

Här är Jacob sjuk, han har haft pöver 39grader sen igår natt och inatt har han sovit väldigt dåligt. Han har varit vaken i omgångar och gråtit.

grattis Bea på namnsdagen!

Ang dina frågor:
    Stolar 6köksstolar+6matsalstolar+2extrastolar=14
    När vi har kalas är vi 13vuxnar och 8barn( varav 2 som sitter i matstol), barnen brukar få sitta i soffan nere och äta så då får alla plats.

För 20000kr skulle sofforna bytas ut nere, en Hemnesbyrå till hallen och en Birkelandgarderob, det som blir över om det nu blir det sparas till vår skidsemester i mars till Funäsdalen

• malins79
    Beatrize74 skrev 2007-12-02 07:47:54 följande:
    TACK!Hade faktiskt glömt bort det själv. Gullig du är!!!Jobbigt för lilleman med feber. Är ni andra friska i familjen?Du är verkligen en tjej som har koll på vad du vill ha du. Härlig läsning att få ta del av dina tankar.
    Jo, vi andra är friska. Saga fick vara hemma från dagis i fredags för hon kräkts flera gånger under natten. Men det var nog inte magsjuka, utan hon har varit förkyld länge och eftersom hon inte kan snyta sig drar hon ner snoret och det var "snorklumpar" som hon kräktes.
Svar på tråden Vita hem del 6