Vita hem del 6
Kajsa, jag tror du skrev igår eller förgår att du skulle kolla med en lokal firma vad det kostar att lackera om möbler, var nånstans? Vi har ett skåp som behöver lackeras om.
Kajsa, jag tror du skrev igår eller förgår att du skulle kolla med en lokal firma vad det kostar att lackera om möbler, var nånstans? Vi har ett skåp som behöver lackeras om.
VSM, jag fick svar på mejlen jag skrev att det var sålt. Jag skrev tillbaka att jag är beredd att betala 1500kr för den, få se vad han svarar.
Tack ändå
Ja, och får jag ett nej vilket jag tror, så ska jag mejla igen och skriva att det är en Juno som är värd ca 5000kr. Eller är det fel?
Eller vad är en Juno värd?
Jag kommer inte upplysa säljaren om att det är en Juno men jag var lite sur för att jag inte fick den. Hon hade som ursäkt när hon ringde till maken att hon trodde aldrig dom skulle bli av med den gamla sängen och när en på hennes jobb var villig att köpa den tänkte dom att det var lika bra att anta budet. Den var alltså såld innan annonsen kom ut på Blocket om man ska tror henne alltå.
juliah det var ingen dålig shoppingrunda! Kostar att ligga på topp
Bea, kram, vet hur du känner dig, min man jobbar jämt och alla saker man ska göra styrs av om hur mycket han måste jobba under helgen , inget kul alls.
Bandykillar, var har du köpt ditt halsbans?!
Här är Jacob sjuk, han har haft pöver 39grader sen igår natt och inatt har han sovit väldigt dåligt. Han har varit vaken i omgångar och gråtit.
grattis Bea på namnsdagen!
Ang dina frågor:
Stolar 6köksstolar+6matsalstolar+2extrastolar=14
När vi har kalas är vi 13vuxnar och 8barn( varav 2 som sitter i matstol), barnen brukar få sitta i soffan nere och äta så då får alla plats.
För 20000kr skulle sofforna bytas ut nere, en Hemnesbyrå till hallen och en Birkelandgarderob, det som blir över om det nu blir det sparas till vår skidsemester i mars till Funäsdalen