Vita hem del 6
Idag har vi varit flitiga och byggt en hel sektion i köket.
Lister och kakel och annat saknas ju ff förstås.
www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gallery/phpyr4h8q.jpg
Idag har vi varit flitiga och byggt en hel sektion i köket.
Lister och kakel och annat saknas ju ff förstås.
www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gallery/phpyr4h8q.jpg
Åh, vad ni är söta allihop!
Hej vsm!
Åh, vad jag känner med dig! 1,5 år är verkligen en olidligt lång tid !
Vet inte vad jag ska säga men tror nog ändå att det kommer att kännas lite bättre imorgon iaf. Avsked är värst.
Några nya projekt på gång annars.
Jag vill också vara med i vikttråden om ni startar en.
Har åtminstone tio kg för mycket att släpa runt på.
Trots det måste jag säga att köksrenovering och jul varit ganska skonsamma mot vikten. Jag gillar inte julmat särskilt mycket och mikro-maten som vi levt på de senaste månaderna har väl varit totalt energifattig (känns det som).
Åh, vad jag längtar efter rinnande vatten och krispiga grekiska sallader (med mycket fetaost i )
Kan inte du starta en tråd Julia, om du känner dig manad?
Hej alla!
Måste verkligen varna er för Skonas blå sköljmedel.
Min alldeles nya vita kofta blev ljusblå av det och det går inte att få den vit igen .
Det var tänkt att bli en sur gubbe.
gott nytt år!
Hej på er alla!
Idag kommer min pappa och hjälper oss att såga bänkskivorna till köket. Nu börjar det likna ett kök iaf även om det inte går att använda ännu.
Och så ska jag iväg och beställa kakel. Ett högblankt, vitt från Höganäs blir det.
Vad händer hos er idag?
Lovar att slänga in lite köksbilder ikväll när pappa har varit här och fixat.
Även jag måste få klaga lite på alla leksaker. Känner mig ganska tolerant faktiskt när det gäller färger och sånt. Sonen gillar ju dem och man kan ju alltid stänga till dörren !
Mitt stora problem är nog mängden leksaker. Sonen gillar alla sina saker så det är svårt att sortera ut.
Denna julen bad jag uttryckligen alla att bara köpa EN julklapp var. Tror ni det lyckades?
Idag ska jag försöka pressa in ett mega-piratskepp, ett pippihus samt en gigantisk riddarborg i ett redan överfullt rum. Dessutom hundramiljoner småpryttlar.
Sliter mitt hår!