Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Usch har kommit på mig själv att ha grymt dåligt samvete för att jag inte pluggar trots att jag inte har en enda sak som ska eller behöver läsas på.... är ju helt klar!!!

• numberone
    MiaMariah skrev 2008-01-28 21:36:08 följande:
    Var det du numberone som frågade om en Butik Sofie? Vet inte om det där denna som letades efter.. www.butiksophie.dk
    JAAAAAAaaaaaaaaaaaa den är det..... där finns en byrå som är precis som min som jag håller på att fräscha till nu som är hundra år gammal (på riktigt) Helt galet att de tar 2200 dk måste det vara.....
  • numberone
    MiaMariah skrev 2008-01-28 21:42:19 följande:
    Oj, vad skoj att se en likadan!
    Det enda som skiljer är att tassarna på min är uppätna

Ne nu måste jag sova.... mår så illa ikväll!! KRAM
  • numberone
    snuffsis skrev 2008-01-31 11:12:53 följande:
    Kolla på blocket, det finns i rullistan tror jag. Annars hör med nån annan i samma byggnad. Ska det bli butik?
    Jag har ju som en dröm att öppna en egen butik och visst är tajmingen inte den bästa med bebis på väg om 4 månader men jag måste undersöka saken helt innan jag kan släppa det totalt känner jag. Skall kika på blocket.... tack för tipset!!
  • numberone
    miniGrynet skrev 2008-01-31 11:17:00 följande:
    Brukar väl även kunna finnas på tex Hemnet tror jag. Hoppas du får fatt på den!
    Tror jag skall ringa och höra med dem ifall det är sålt och om det är lokal eller verksamhet som de vill göra sig av med....
  • numberone

Hello!! Kikar in en snabbis och vill bara säga:  vad ni är gör så förvara era torrprodukter i köket i plats eller glasburkar!!! Vi har fått en massinvasion av småkryp som kommit med nån förpackning och nu har dessa snyltare bott in sig i det mesta av våra grejer i skafferiet.... Så nu måste anticimex komma hit och sanera hela köket nästa vecka Som tur är har vi avtal med dem genom vår försäkring så vi slipper betala det hela men huset blir än mer upponer i över en vecka, eller om det var 5-6 veckor hon sa (?) hmm det var det nog... FY FAN jag står inte ut!!! Tänker inte laga mat i det köket förrän de varit här och sett till att det är rent... så det blir till att våldgästa andra under en liten tid

Svar på tråden Vita hem del 6