Vita hem del 6
Tackar! Jag ska fota köket i dagsljus ngn dag, så blir det lite mer rättvisa bilder på allt pynt.
Finfint kajsa, murgröna är ju så användbart till mycket.
Tackar! Jag ska fota köket i dagsljus ngn dag, så blir det lite mer rättvisa bilder på allt pynt.
Finfint kajsa, murgröna är ju så användbart till mycket.
Lcroft :D Tack!
Bläddra i lite tidningar, skriv lista på helgens pyssel. Tycker definitivt att du ska köpa dig en symaskin.
Lcroft, baka? Skriva etiketter till julklapparna? Måla ngt?
Ja men vet du vad Lcroft, har du varit inn epå Marthas hemsida, DÄR finns det julpyssel i massor, tipsa gärna om du hittar ngt :D
fluffis, ahaaa, Pikku Joulu i Finland?
Karamell,
Håller med håller med! Men märker nog att jag blivit lite "skadad" av att hålla till i vår kära tråd, man är "bortskämd" med vackra och personliga hem. ( I ens egen stil givetvis :D )
Så vackert kajsa, mossa är ljuvligt!
Va? Är det sant, kan man vara allergisk mot mossa, hade jag ingen aning om...
Kajsa, pleeeease, en till bild...men på ditt ansikte då :D Nejdå, men usch, ska du verkligen ha mossa inomhus då om du blir så dålig?
Fluffis, usch så trist. Jag har så dåligt med tålamod att jag ställer ultimatum eller gör sakerna själv. Jag blir så trött på mig själv när jag måste tjata.
När vi flyttat in i huset så bara väntade jag och väntade på saker och ting, när maken åkte på en resa gjorde jag rubbet själv istället, så mitt tips är alltså att passa på när han inte är hemma :D