• juliah

Vita hem del 6

Lisa, å så härliga bilder från ert hem! Tyckte så mycket om "jul" ljusstaken.

• juliah

Hej hopp!

Bakade lussebröd imorse i långpanna efter senaste Lantliv receptet, blev riktigt smarrigt *tipsar tipsar*

Känner igen mig i det ni skriver, jag har det kämpigt härhemma emellanåt, speciellt de dagar som Noell vägrar middagsvilan, dagarna blir så långa oftast från 4-halv fem för mig. Tär på mig och allt omkringLedsen

Nyss var en god vän på besök med sin "nye". Han har läst min blogg hihi, och är galet inredninsgintresserad och surade lite över att han missat butiken Koffert SkrattandeHan som har koll på allt.

• juliah

Godmorgon!

Jisses så jag också blir sugen på ljusstaken...
    Vet någon om ljuslampetten fortfarande finns kvar, såg den för många år sedan som fattig student på Vita hem, då var det liksom inte ens läge att drömma men nu kanske...

Jag har beställt en vit gry og sif matta som förhoppningsvis kommer idag. Det är också en sådan sak jag suktat efter länge...det är min julklapp från mamma!Glad

Vad ska ni hitta på idag? Jag har massor att göra men energin är låg för tillfället, någon som vill dela med sig lite?

• juliah

Hej mimmi,

Kom till sthlm vetja så kan vi spana på ljusstakar tillsammans!Glad *dreggel dreggel*

• juliah

mimmi, Skrattande

Jag måste börja bearbetning: Barnen måååste få gå på julmarknad i gamla stan (mamma ska spana på ljusstakar i gamla stan) snart.

Ja, du vet ju hur mycket jag ångrade att jag inte klickade hem den på förra årets inreda rea, är lite sur fortfarande hihi.

• juliah

lcroft :D

Jag förstår dig, jag har funderat på att åka hem till Lasseliten när hon är på sthlm:s shopping och släpa med mig hennes smeg, måste bara slänga ut alla vita hemmare som sitter och trycker i den Skrattande

• juliah

Åååh, nu har jag klickat hem julklappar till barnen, tack gode gud för webshopping Skrattande

Så mysigt med snö, här regnar det...

Någon måste ge mig en liten spark i baken, har ingen lust att göra något men inser att tex tvötthögen snart är lika hög som jag.

• juliah

karamell, haha, ja man skulle kunna tro det. Men jag vet inte, har så vansinnigt lite energi just nu...har inte ens inrett den men ska ta och börja tvätta gardinerna idag iallafall så att jag kan sy upp dem.

Camilla, ja jag tycker ju det.

Å jag är så nöjd att julklapparna är beställda, en sak mindre att tänka påGlad

Svar på tråden Vita hem del 6