• Mori

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-26 21:52:57 följande:
    Ja, det var inte lätt att se. Plattvadd var mitt första spontana svar men jag blev osäker nu. Känns lite för platt kanske.. www.stoffochstil.se/Katalog/Sytilbehoer.aspx har bara köpt vadd irl så jag vet inte vad det heter. Alternativet är väl i så fall bomullsvadden men det är som sagt jättesvårt att se på nätet. www.stoffochstil.se/Katalog/Sytilbehoer.aspx hjälp va?!
    Åh tack! No lite hjälp Hittade det här, kan det vara något tror du?
  • Mori
    Himmelbit skrev 2008-01-26 22:14:38 följande:
    Nej, det var ju mellanlägg. Det använder jag när jag broderar på maskin - det är lite mer som papper, för att göra tyget stadigare. Kan tänka mig att många har använt det när de gjort vimplar t.ex. för att de ska bli lite stadigare men det är ingen fyllning.
    Oki! Jag är helt väck på sånt här
    Då får jag kika på det andra du visade. Ska ringa dem på måndag för säkerhets skull Tusen tack för att du tog dig tid!
  • Mori
    mimmi006 skrev 2008-01-28 18:46:56 följande:
    Mori- fin mössa!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-28 18:49:04 följande:
    Mimmi: Det kommer att bli så fint ert allrum! Mori: Så duktig du är! Fin mössa.
    Tusen tackar och bockar
  • Mori
    lillafruluva skrev 2008-01-28 19:31:02 följande:
    Mori-kul att du virkar också, och fina grejer blir det Funderar precis på vad jag ska hitta på att virka härnäst!!
    Svarar i din GB
  • Mori

Jäklar  så mycket ni skriver! Hinner inte läsa ikapp ju!
    Ännu en mössa färdig...

• Mori
    Kajsa M skrev 2008-01-29 15:15:08 följande:
    MoriVilket tempo du har! Produktiva människa! Jättefin den också!!!Längtar efter bäbisJag har svarat i din GB och lagt till dig i adressboken!

Haha, har varit ledig idag från skola och jobb

LinaoMatilda skrev 2008-01-29 15:16:18 följande:
    Mori: Ännu en fin mössa! Va duktig du är.
    Du är alltid lika snäll!
    Malwa skrev 2008-01-29 15:17:52 följande:
    Mori: och det bästa är att den är min!
    Japp!
  • Mori

MiaMariah: Tack!

Juliah: Jag kände precis så när vi flyttade till Strängnäs. Visserligen har jag några vänner som har barn nu, men det var inte så måna av dem då
    Kände mig lite rastlös liksom, precis som du inte uttråkad, men lite illa till mods. Orkade inte heller kuska på tåg med barnvagn och barn för att fika i 40 minuter. Men jag gick faktiskt till ÖF, träffade ett par trevliga mammor där! Sen när jag började plugga så släppte allt det där. Då lärde jag känna nya människor i närheten som jag tycker mycket om!
    Kanske kan du gå en kurs i något källtid och på så sätt bli lite "tvungen" att träffa mer folk Eller rent av HÅLLA en kurs, så många talanger som du har så är det nog många som vill vara med då!

• Mori
    Lynn84 skrev 2008-01-29 15:45:14 följande:
    Jesus människa! Hur hinner du med allt?Jätte fina saker du virkar!Såg att någon annan här inne hade virkat små blommor idag *minns inte vem*Super sött iaf!
    Mmm, jag är lite periodare så. Någon månad gör jag ingenting, nästa håller jag på dygnet runt!
    Åh, blommorna missade jag! Någon som vet vem det var??
  • Mori
    lillafruluva skrev 2008-01-29 09:30:46 följande:
    Jo då, på en snodd gick det bra, slänger i en suddig bild:
    Hittade dem Jösses så gulligt!!
Svar på tråden Vita hem del 6