Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 6

Lasse,

Mio har fina förbandslådor också.
    Rött med vitt kors och svart med vitt kors.

• Karamellfabriken

Himmelbit,

Usch, vad avis jag blir.
    Känner att jag också vill ha vitmålad panel i garaget nu !
    Fast jag kan iaf stoltsera med att jag har hyllor från stans hippaste inredningsbutik (som gick i konkurs) i vårt garage. Fast de syns inte för de är fulla med bråte !

• Karamellfabriken

Jea,

Här är en till som inte har några problem med att blanda creme och vitt efter viss övertalning från mina vänner här i tråden !
    Och det ÄR faktiskt så att det blir varmare, personligare och lite mer levande när man blandar.

• Karamellfabriken

Åh, nu har maken varit i farten igen............
    Denna gång var det väckarklockan som fick sätta livet till !
    Så nu behöver jag massor med tips var jag hittar en ny.

• Karamellfabriken

Hej alla!
    Idag är jag superduperglad för jag ska åka och köpa en efterlängtad Nikon D40X.
    Sedan blir det snygga bilder även från mig !
    Och så blir det bokning av skidsemester i Dalarna. Visst borde även lite härlig shopping kunna inrymmas i den? Massor av tips på butiker önskas!

• Karamellfabriken

VSM,

Vad skojigt att vi blir nykameraägare båda två .
    Har du fotat mycket med systemkamera tidigare? Vi kanske kan hjälpas åt?

• Karamellfabriken

Hej alla vänner!
    Ska ägna kvällen åt att läsa ikapp lite.
    Måste bara visa er vilket fräscht boende jag lyckades hitta till vår fjällsemester.
    Åh, det ska bli så mysigt med lite riktig vinter och förhoppningsvis massor av solsken. Här i söder har vi varken eller.

www.blocket.se/vi/13209323.htm

• Karamellfabriken

WOW!
    Min nya kamera är helt fantastisk! Jag känner mig nästan som en proffsfotograf ju. Och då har jag ändå bara använt de automatiska lägena !
    Tack alla som tipsat. Vad vore man utan er.

• Karamellfabriken

Lasse

Hoppas att ni får det riktigt mysigt! Där ska visst vara en hel del snö.

• Karamellfabriken

Wopidooo!
    Här är jag. Lika glad och lyrisk idag över kameran. Somnade inte förren kl 3 inatt. Då sa hunden vänligt men bestämt ifrån att han inte önskade stå modell mera.
    Ny dag, nya möjligheter.
    Idag kommer en man och hämtar våra Benno-cdställ. Bye, bye. Nu ska det bli fint och städat.
    Ska fixa en sådan där fin boklåda till sonens rum jag har sett att ni talat om tidigare i tråden.
    Har ni hjul på era?

Svar på tråden Vita hem del 6