Godmorgon!
Aningen trött är jag nog, vaknade efter 3 timmar inatt och var klarvaken, låg och tittade på tv till halv 6 och sen upp igen 7, men bara att bita ihop och se glad ut
Nu får ni gärna försöka klura på en sak tillsammans med mig, mannen kom hem igår från jobbet och sa att hans syster hade ringt. De har köpt en julklapp till oss (fast vi kommit överens med alla syskon att vi inte köper till varann) men hon hade hört att vi hade tänkt köpa en själva så hon kände sig tvungen att berätta vad det var. Efter många om och men fick jag det utdraget ur mannen, de har köpt en Tivoli Audio radio till oss! Självklart blir man ju jätteglad men i nästa sekund hade jag kunnat ta till gråten, vad ska vi hitta på åt dem? Vi har liksom inte 200 euro extra att köpa en julklapp till dem? Och jag vet att de inte räknar att det ska kosta lika mycket eller ens att vi måste köpa nåt åt dem, men det vill jag ju.
Jag har aldrig varit hemma hos dem, men jag vet ju på ett ungefär vad de har för stil. Och det är dyyyyr stil. Vad hittar man på åt såna? Hjälp mig snälla att komma på nåt bra och kanske lite orginellt som inte kostar skjortan