Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

afromamma skrev 2007-12-02 21:23:55 följande:
    www.vakul.se/
    TACK!
  • malins79

Näe, dom ville helst att Saga stannade hemma. Så nu har jag tre "barn" att ta hand om.

Jag var nere och svalde en näve svartpepparkorn och hoppas jag håller mig frisk. Ínget kul om jag blir sjuk.

• malins79
    Karamellfabriken skrev 2007-12-03 07:49:56 följande:
    Fy, så trist.Men du, det ska vara vitpeppar

jo jag vet men jag hade bara svartpepparkorn hemma

VSM, supersnyggt!

• malins79
    Beatrize74 skrev 2007-12-03 08:32:48 följande:
    Ja, jag skulle inte skicka iväg henne om hennes pappa nu precis fått magsjuka.
    näe, hon är hemma.
  • malins79

Jag och Saga ska göra chokladtäckta havrefras, hur förvara man dom, i kylen eller skafferiet?

• malins79

Nu har jag klarat av resterande julklappsinköp via Blå Elefant, som vissa andra med gjort idag.
    Jacob får blå maracas, en blå träbil.
    Saga, magnettavla med bokstäver och en kulram.

• malins79

Jag har faktiskt köpt en del konstgjorda växter på sistone. Plantagen har fin. Jag köpte till Sagas rum och på avstånd tycker jag att det inte syns att det är konstgjort. Hon var inne i en ålder för ett tag sen när hon plockade bort blad och lagade mat med...

Juliah, jag vill  med se bild och jag håller med om att det är skönt att barnens julklappar är färdiga, sen ska dom bara slås in med.

• malins79

god morgon, nu är det nog min tur för magsjuka, har jätteont i magen och har varit på toa några gånger....inget kul.

Jag är värsta härmisen könner jag. Jag beställde en blomljusslinga från Bluebox nu på morgonen eftersom mitt Visakort låg jämte datorn efter gårdagens shopping på Blå Elefant.
    Nu får jag nog lägga ner kortet i plånboken och lägga den nere i hallen så blir det lite jobbigare att nätshoppa.

Juliah, säger som dom andra ert hem är ju redan superfint och försök få lite hjälp med städning alt barnpassning. 

• malins79

Lisa menar du denna?
    vardagsrumPICT2414.JPG
    Om det är den så är jag nöjd med bordet, stolarna, iallafall mina är lite tunt målade på vissa ställen och har spruckit lite. Om jag ska vara ärlig så sitter jag och letar efter Leksandstolar på Blocket eller liknande att ha till istället och ha de som tillhör som extrastolar för när släktens alla barn blir större måste de sitta ute i köket vid kalas och då behövs det fler stolar, idag tas kökstolarna in till vardagsrummet vid kalas.
    När vi köpte bordet kostade det 5000kr såg att dom sänkt det och det är ju massivt trä så det går ju slipa och måla om.

Svar på tråden Vita hem del 6