• LCroft

Vita hem del 6

Stopp och belägg! Ni skriver ju som ni hade betalt Var inte många minuter som jag var borta och flera sidor att läsa ikapp

Toola: Jättesöta bilder

Välkommen *minns inte namnet mer, men började på em?* Suck! Välkommen alla nya

• LCroft

Godmorgon!

Aningen trött är jag nog, vaknade efter 3 timmar inatt och var klarvaken, låg och tittade på tv till halv 6 och sen upp igen 7, men bara att bita ihop och se glad ut

Nu får ni gärna försöka klura på en sak tillsammans med mig, mannen kom hem igår från jobbet och sa att hans syster hade ringt. De har köpt en julklapp till oss (fast vi kommit överens med alla syskon att vi inte köper till varann) men hon hade hört att vi hade tänkt köpa en själva så hon kände sig tvungen att berätta vad det var. Efter många om och men fick jag det utdraget ur mannen, de har köpt en Tivoli Audio radio till oss! Självklart blir man ju jätteglad men i nästa sekund hade jag kunnat ta till gråten, vad ska vi hitta på åt dem? Vi har liksom inte 200 euro extra att köpa en julklapp till dem? Och jag vet att de inte räknar att det ska kosta lika mycket eller ens att vi måste köpa nåt åt dem, men det vill jag ju.

Jag har aldrig varit hemma hos dem, men jag vet ju på ett ungefär vad de har för stil. Och det är dyyyyr stil. Vad hittar man på åt såna? Hjälp mig snälla att komma på nåt bra och  kanske lite orginellt som inte kostar skjortan

• LCroft

Tack för era supertips Problemet som jag har är att de inte kommer hem till jul utan de firar i Helsingfors så det behöver nästan vara nåt som jag kan sända.

Rori: Söta du! Men jag kan inte sända nåt jag gjort själv, känns inte som jag skulle vara tillräckligt duktig för det utan istället skämmas. Att ge åt föräldrar och så ja, men inte åt dem..

• LCroft
    Rori skrev 2007-12-17 08:24:18 följande:
    Du är ju hur duktig som helst
  • LCroft

beep och Mia: Så fina bilder!

MM: Du vet att jag håller tummen hårt för er!

Tack för alla tips!

Fick nyss en smärre chock, hade fått mail av min bror med en ultraljudsbild, de ska få sitt tredje barn, minstingen deras kommer att vara 1 år 8 månader när trean anländer. Fast jag tror deras chock var större Åtminstone lät det så på brorsan när jag ringde, frågade honom om  han vill ha en bok om hur barn blir till? Med tanke på att det blev en överraskning till dem Räcka ut tungan

• LCroft

mimmi: Hoppas det går fort om så ni inte är sjuka på jul! Krya på dig!

Och jag hoppas verkligen att det inte smittar genom tråden  

• LCroft

Bea: Äntligen bilder Nu har du redan fått många bra råd så jag har inget att tillägga. Vad har ni för färg på väggarna? Om du vill ha rödvita kuddar tycker jag du ska köra på det, det är ju fint!

Vill också kunna ha sofforna sådär!

• LCroft

mimma: Vackert!

Lisa: Så fint det blev! Förstår du är nöjd med bordet nu

Äntligen har jag/vi handlat julklapparna klart, bara en liten sak åt Ida kvar. Mannens syster ringde mig på morgonen, hon känner mig så bra att hon visste att min hjärna snurrar på högvarv Och hon litade inte på att hennes bror skulle få mig att inse att vi inte ska köpa nåt till dem. De har allt de behöver och radion är en present åt hela familjen sa hon.... Dessutom ska de åka till Rom så de är inte hemma. De kommer hit i januari/februari nångång och önskade sig istället då en kväll hemma hos oss med middag och trevligt sällskap. Så ska jag göra så att vi bjuder dem på en ordentlig middag här hemma sen när de kommer eller vad tycker ni?

Svar på tråden Vita hem del 6