Vita hem del 6

Godkväll!
jag har också korgar som står o väntar på att bli vita, köpte på Åhlens. Tvekar om jag skall spaya el måla m pensel *dagens i-lands*
Igår hade jag fullt upp, först besök hela dagen hemma (en mamma med två livliga barn) sen bort på tjejträff på kvällen (sushi-träff, Julle! ). Kom hem sent o hoppade i säng direkt.
Hade ju bestämt mig för att göra en renoveringssak/dag, men igår blev det inget o inte heller idag *fuskar*. Fast det kanske räknas att jag har TÄNKT på korgarna? *fuskar*
Fin byrå *ser hur Julle drar byrån efter sig* Hur gick det m fönstret? *fiskar efter bild*
Mia --> Här blåser det också massor! Gulligt litet ägg
Det får inte komma för mkt roligt nu - jag måste hålla i mina pengar
Men fick du inte med dig ett fönster fr byrå-fynd-huset?
Bygget ser jättefint ut, verkligen smart ide m fönstret!!
hejhallå
Jättefint!!
Själv har jag satt igång med vårt skafferi .
Maken skall hjälpa min syster att flytta imorgon o ska då hyra släp, han har då fått order fr mig att köra ett par varv t tippen också. Så det började med att jag skulle rensa lite där.... men sen när allt ändå är ute så kan jag ju lika gärna måla där också . Har ju redan färg o allt, skulle vara kriminellt att låta bli, eller
? Och så har jag ju ngt att göra imorgon också. Ett gammalt skafferi m pärlspont, plankgolv o spegeldörr. Ska se om jag tycker idén är lika kul imorgon när penslarna skall fram
Haha, nu kan jag bara inte låta bli
(det blir ännu roligare om man läser ditt inlägg som mumintrollet
)