• Sylt

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-02-05 08:23:28 följande:
    lillafruluva, Zandvort är lovely! Synd att man bara har råd med en tvål typ sylt, är liten sjuk? Lina, krya på er!
    Jäpp, igen *suck o stön*. Ger hostan ngn dag till sen får vi åka in igen.

Zandvort såg spännande ut.... annars drömmer jag om Bruka och Syster Lycklig
  • Sylt
    Lynn84 skrev 2008-02-05 08:31:58 följande:
    Hur långt innan bör man söka havandeskapspenning?Jag skickade in mina papper förra veckan. AHr glömt bort det hela tiden. *orolig*Hoppas ju verkligen på att jag kan få gå hem......
    Denna gången skickade jag in i v15. Fick godkänt förra gången o hade mina papper kvar, bara att kopiera o skicka in .

Nu bär det av mot dagis!
  • Sylt
    lillafruluva skrev 2008-02-05 13:01:44 följande:
    Nu finns cd-skåpet i bloggen förresten. Välkomna in!
    Jättefint. Vilken skillnad!
    juliah skrev 2008-02-05 12:43:15 följande:
    lillafruluva, förra året fanns de mest underbara tovade hinkar och baljor i ljusgrått, skulle se ut som gammeldagsa zinkbaljor. Tar med den tidningen.
    Nyfiken.....
  • Sylt
    lillafruluva skrev 2008-02-05 13:19:23 följande:
    hm, hoppas man ser bilden bra...
    Oj, tack!!!! Vilken service!! Ursnällt!

Det är bara för er att sätta igång . Ni får sälja i tråden sen
  • Sylt
    juliah skrev 2008-02-05 13:26:00 följande:
    Ja exakt den, ska finnas en hink också. Ska väl inte vara så svårt Syltan, är man riktigt snäll så...
    ... jag är världens snällaste
  • Sylt
    JennicaO skrev 2008-02-05 13:28:03 följande:
    Hej. Är ny här, men har tjuvläst er tråd ett tag och blivit så inspirerad! Har förmånen att få flytta in i en helt nybyggd lägenhet i juli och den är helt vit; vita väggar, vita köksluckor, vitt kakel. Så nu planerar vi för fullt och jag tar gärna emot tips på inredning och det verkar ni ju ha full koll på :)
    Välkommen!
  • Sylt
    juliah skrev 2008-02-05 13:43:08 följande:
    Syltan, tror jag inte ett smack på, vi är nog ungefär lika snälla du och jag

Såg att du hade "mimmi-fyndat" - grattis! Bild?

Själv bygger jag och Sigge lite ....*hemlig*

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:43:34 följande:
    Inte vara hemlig, jag blir ju sååå nyfiken!
     sån är jag..... *mohaha*

Tänkte faktiskt fota skafferiet t dig idag - ärligt! Men glömde o nu är det mörkt. Nya friska tag i morgon!
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:55:09 följande:
    Så snällt då... och det är ju tanken som räknas... eller så inte? Det gör inget om det är lite mörkt, jag gillar gula bilder
    Har sovande Ville i knät.... och snart är det Svampbob på tv *asg*
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 17:07:11 följande:
    Hon var inne här för någon dag sen och allt var bra med henne. Hon hade nog nytt inlägg i bloggen också.
    Skrattande skönt att du förstår Skrattande

Nu måste jag fixa lite mat. Mitt i Svampbob Förvånad
  • Sylt
    juliah skrev 2008-02-05 17:20:36 följande:
    Äsch , skrev ju ett långt utlägg om vårt fynd men det försvann. Men för att sammanfatta det kort, maken blev kär, påstod att lilla byrån såg ensam ut och ville hem till vårt sovloft. Börjar nästan tro att han är minst lika inredningsintresserad som jag.  OBS! Han är stor och stark också!lillafruluva, 30% är ju inte fy skam egentligen. På 70% bordet fanns en del fina julsaker och Bruka fat som var riktigt fina. Tar nog en till vända på fredag kanske.syltan, spännande, ingen liiten ledtråd?

Ledtråd : Vi har köpt en lång planka och en skål

Haha, har du tagit C med dig ner i inredningsträsket. Tur att han så bra smak

Mia --> Jag är värdelös på att virka, så känn ingen press fr tråden . Jag köper garn o lämnar t min mamma med önskemål om vad jag vill ha *fiffig och bra på att delegera*

• Sylt

Haha, nu funderar ni lite va..... Mimmi kan nog gissa (och är då givetvis lojal o outar inte i tråden ). Ni behöver inte köpa så bred planka o skålen skall inte vara så stor...

Jag kan kanske tänka mig att byta en "plank-grej" mot en balja, fast min är lite svår att stoppa i en paket o skicka

Finfin liten byrå o påsen var ljuvlig!!

• Sylt
    Det ljuva livet skrev 2008-02-05 21:56:50 följande:
    Han är bundis med mina morföräldrar så det var säkert mormor som tipsade honom. Maken målar källartrappan. Så nu slipper jag att få furuchock varje gång jag ska gå ner och tvätta.Minste sonen har bytt namn. Han heter inte lägre Oliver utan svarar glatt att han heter Olle. har varit så här ett par dar nu. Som tur är lyssnar han fortfarande på Oliver, jag har jobbigt nog att hålla reda på alla namn
    Haha, nästan som här hemma. Sigge envisas med att kalla Ville för "Spike"
  • Sylt
    JeaJea skrev 2008-02-06 17:39:44 följande:
    Jag lovar! det bubblar i mig, skulle vilja säga vad det är men vi måste nog skriva kontrakt först. Jag har 2 hemligheter nu, inte likt mig.
    2??
Svar på tråden Vita hem del 6