Vita hem del 6
Jag kan inte sluta lyssna på denna...
">
Väntar bara på att jag ska tröttna och lyssna på ngt annat, men den är ju såååå underbar!!
Jag kan inte sluta lyssna på denna...
">
Väntar bara på att jag ska tröttna och lyssna på ngt annat, men den är ju såååå underbar!!
Godkväll på er!
Idag har sambon kommit hem efter en vecka i de grönas värld - skönt!
Inte lika skönt att det även innebär att jag jobbar resten av veckan efter att ha varit mammaledig sedan i måndags förra veckan då.. .
De nya inköpen mottogs bra (soffan, pall, kristallkrona bl.a.). Han tyckte att det var riktigt mysigt och hemtrevligt, så det var ju bra
.
Har även varit och inhandlat ett mörkgrått fårskinn nu ikväll - sambon hade fixat det utan min vetskap efter att jag nämnt att jag ville ha ett!!
Ett tips till er som bor/shoppar i Tranås. På Fyndlagret finns enkla zinkfat/brickor - perfekta att göra arrangemang på och ge bort under julens "gå-bort-tillfällen". Köpte ett runt zinkfat idag som svärmor ska få på julafton för 14.95 kr!! BILLIGT!
Cirka 25 cm i diameter och har en liten kant på cirka 4 cm. Det ska fyllas med ljus, mossa och lite annan dekoration.
Nu ska jag gå och vara social med min kära sambo - ha en toppenkväll!
Kram
Godkväll!
Vilka fina bilder ni visar!!
MiaMariah - jättefina saker! Gillade trädet - var har du hittat det? Här hemma har vi enbart fejk-växter för jag tål inte riktiga. För några år sedan såg de för tråkiga ut, men nu är det knappt att man ser skillnad på äkta och fejk.
Lillfruluva - sööööt! Jättefin stol!