Vita hem del 6
Jättefina var det! Mamma har några gamla mjölkkannor hemma, kanske måste få "låna" en av henne! Hon är en riktig guldgruva! Kan det vara någon lilja? De var så söta!
Jättefina var det! Mamma har några gamla mjölkkannor hemma, kanske måste få "låna" en av henne! Hon är en riktig guldgruva! Kan det vara någon lilja? De var så söta!
Fick klippa av min ena amaryllis som blivit på tok för lång! Tycker de blev fina som snittblommor!
Godmorgon! Varför vill sonen aldrig ha sovmorgon, jag vill ju!?
lasse, ert hus är så fint oavsett vad! Är det där ni ska sätta vackra fönster alltså? Blir säkert underbart! Hör med en glasmästare!
LCroft, stackare, låter faktiskt som om du är stressad vännen!
lasse, jag tycker absolut att du kan ha trä!
Vad tycker ni om dessa kuddar i vitt? http://indiska.com/system/search/product.asp?id=959
IKEA, har du någon länk? Jag kan tänka mig lite glitter på dem också men inte för mycket, kanske någon paljett eller liknande, svårt att förklara!
Det ska jag inte, har också missat de två sista avsnitten!
juliah, chokladkola låter gott! Hur förpackar du dem? Själv smaskar jag på pepparkaksdeg, mmmm, julen är god!
Amanda, måste genast kolla in sidan!
Himmelbit, åh så spännande, kan du ge oss någon ledtråd?
Mimmi, ditt kök är grymt inspirerande!
Nu värker nacken och axlarna, de sista hjärtanen för i år är sydda, nu ska jag ta jullov och bara ägna mig åt "egna" saker, har typ hundra ideér som vanligt!
Apropå granar, kungsgranen barrar den mindre?
Mimmi, med all rätt!
Himmelbit, där fick jag något att bita i allt!