Vita hem del 6
Knyttis, era stackare. Ett stort grattis till dig på din dag och hoppas ni får vara riktigt friska snart igen!
Knyttis, era stackare. Ett stort grattis till dig på din dag och hoppas ni får vara riktigt friska snart igen!
Rori, ni var underbart fina på ert bröllop, Melvin är ganska lik sin far inte sant?
malins, skänt eller hur?
Mia, konstgjort olivträd låter som något för mig, har lyckats ha ihjäl X antal genom årens lopp.
Jag här igen
Jag har bundit den största kransen ni någonsin sett idag. Den blir förmodligen löjligt stor på öppna spisen...får fixa med den lite senare.
Mia, om ni lovar att inte skratta hihi!
Imorgon knäpper jag en bild om jag nu lyckas få upp den, den väger ett ton
Jag har "bara" ett litet dilemma, vår spis är alldeles slät så där kan man inte ställa någon krans. Måste konferera med maken ikväll, en spik kanske vore på sin plats...
Karamell Jag lovar att inte hålla i någon hammare innan experten anlänt. Tror att en krok med tejp kanske kan funka...
Kransen får bo ute, på tok för stor inne...skulle fota men blev attackerad av en spindel, kul när man har fobi...*skakig*
Ja det blir bra det! Ang. mossan, tror inte att det är ngn fara att lite lätt duscha mossan med spruta.
Lcroft...den satt på min hals behöver jag säga mer?
Mhow, men så trist, ingen snäll släktning som kan backa upp...?
Rackarns vilken otur, ni får fundera och klura lite om det kanske kan gå att lösa på något sätt.
lillvilda, jag fick senaste numret i fredags.