Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-11-29 19:00:26 följande:
     Hihi, tack Tur att jag inte är ensam Och fastän jag gillar symmetri är jag ingen matematiker
    Vill gärna se bilder också
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-11-29 19:31:50 följande:
    exakt på vad?
    Jag skulle gärna se en bild på ert hus utifrån med alla stjärnor och jusstakar. Eller sen inifrån, ett fönster i taget Skrattande
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-29 19:41:12 följande:
    Japp, jag har gjort ett fynd (hoppas jag)
    Har ni hört av säljaren nu? Vilket toppen fynd!
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Nu har jag läst ikapp och har sett fina adventsstakar MiaMariah och Kajsa, fina julgranar med och utan pynt MiaMariah och VSM. Fina kuddar och söta julkort Julia och (sorry minns inte vem som hade de söta julkorten). Synd med sängen Malin. Gillade bordet och stolarna på em bäst Kajsa. Fina lyktor och julgrupper MiaMariah och Kajsa och några till (?). Massa fint! Och så har jag glömt en massa men det får ni ursäkta. Och till sist; Fluffiga: jag skulle göra det själv, skulle bli vansinnig om min man sa att jag inte fick borra i en vägg eller likandne, det är ju mitt hus också så jag borrar så mycket jag vill

• LinaoMatilda

Bea: Så fint! Låter som en toppen fredag!

• LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-11-30 18:57:12 följande:
    Ett par bilder till sen lovar jag att sluta bombningen! Älskar . Märks det?Nej nu måste jag vila lite. Har hållit tempo idag trots att jag är sjuk. Nu är jag alldeles yr och matt, så soffan lockar mer än vanligt.Ha en underbar fredagskväll!
    Va fint!
    Karamellfabriken skrev 2007-11-30 19:05:19 följande:
    Det blev ingen bra bild men jag hann bara precis knäppa en innan kameran dog.Dags att ladda batterier.
    Fint!
  • LinaoMatilda

Mimmamum: Fiint!

Nublu: Brödlådan har kommit! Jippie!

• LinaoMatilda
    nublu skrev 2007-11-30 19:24:30 följande:
    Lina: Hoppas att den var hel. Annars har jag en låda med reservdelar i källaren.
    Skrattande japps, den var hel och fiiin! Nu smakar brödet mycket bättre. Tack för att du fixade den åt mig!
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-11-30 20:16:42 följande:
    Härligt!Nu fick jag bud på mina ekmöbler och så bangar maken ur! Han tycker plötsligt att vi inte behöver nya köksmöbler. Visst, behöver gör vi ju kanske inte, men visst är det urtrist med ek?! Får lägga in nådastöten ikväll!
    Säg att alternativet är att du målar era nuvarande möbler vita Skrattande
  • LinaoMatilda
    Rori skrev 2007-11-30 20:07:15 följande:
    Kikar in men hinner inte kommentera eftersom IDOL börjar Trevlig lillajul på er alla  (säger det nu för vi är bortresta imorgon)Och nytt i bloggen www.vitavillavillekulla.blogspot.com
    Glad lillajul till dig också! Söt liten gran och fin krans!
Svar på tråden Vita hem del 6