Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Mori skrev 2007-12-01 20:58:52 följande:
    Klockrent!Vi får starta en tråd om ämnet
    hihi Skrattande
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 21:04:46 följande:
    Här kommer den. Till vänster är det vanlig sytråd (i färgordning) och till höger är det brodertråd som står i färgnummerordning:
    Åh wow! Du är min idol! Va fiint!

Karamell: Välkommen till klubben!
  • LinaoMatilda

MiaMariah: Välkommen i klubben!

lillvilda: Kul! Jag heter piparello där

• LinaoMatilda

Mori: www.hwitarum.se ett trevligt forum var man pratar om inredning och annat Vilken mumsig kaka, hade gärna tagit en bit

På tal om egentid tror jag också det är väldigt viktigt. Hade inte orkat vara bra mamma om jag inte fick vara mig själv alls.

• LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-12-01 21:25:38 följande:
    Samma här! Och jag kan inte ha en låda, pärm eller tidskriftsamlare med saker utan att först märka upp minutiöst vilket innehåll det är i dem och helst spara informationen i datorn. *psykovarning*
    Åh toppen! Välkommen till klubben.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 21:29:50 följande:
    Psykovarning! Nej då, ordning och reda bara. Min far är en rikigt ordningsmänniska, han har allt sorterat i minutiös ordning i garaget. Och hans "kontor" ska vi inte tala om. Där finns varenda kvitto på kläder, mat, elgrejer, bilar mm som köpts. Hittade en pärm med kvitton från 1985!När de sålde sitt hus för ett par år sedan gav han mäklaren ett antal spränfyllda pärmar med kvitton på varenda lite spik han köpt till hus vid renoveringar
    Oj vad imponerande
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 21:37:20 följande:
    Ja googlade precis på ålderdomshem här i Strängnäs Tror du dom får ta emot hembakt där??
    Det skulle nog vara uppskattat. Vad gulligt av dig att tänka så på andra.
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-01 21:38:09 följande:
    Gjorde i alla fall ett hjärta av de otäcka bären. Den ska få hänga UTE!
    Fint. Men otäckt att de gav dig hudbesvär.
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-12-01 21:42:07 följande:
    Frågar på nytt om ngn vet hur ens banner på blogspot mitt i allt kan krympa?
    Kan tyvärr inget om bloggande.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 21:43:08 följande:
    Kajsa: Älskar dom där bären! Så mycket bandomsminnen som kommer upp när jag ser dem!LinaOMatilda: Känns så hemsk att slänga mat och godsaker när andra kan njuta av det istället. Vi brukar alltid ge bort smörgåstårtor och annat gott om vi inte får i oss det själva. Jag har aldrig råd att donera pengar till fonder och forskning och sådant, så vi gör sånna här saker för våra medmänniskor istället Helt gratis eftersom jag redan köpt ingredienserna, och det går garanterat till rätt personer, inte till pengasugna chefer
    Ja det är verkligen en bra idé, jag gillar inte heller pengasugna chefer och man vet ju inte var de finns alltid.
Svar på tråden Vita hem del 6