• LCroft

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-02 13:32:26 följande:
    Har varit på Ikea idag. höll på att svimma i kassan. Sen gick jag in på färgaffären och fick huka mig ner där också. Är så otroligt yr i huvudet idag. Så här blir det nog inget målat idag. Jag som köpt ny färg och allt.Tror att det beror på alltför lite sömn i två nätter. Lillan har helt slutat att äta och vill ha välling flera gånger varje natt istället! Hur får man i en treåring mat?Hade gäster igår som vi inte träffat på 3 år. De kände inte igen sig alls härhemma. Men så har vi ju inte en enda möbel kvar sedan 3 år tillbaka heller... DEt gav mig en liten tankeställare om att jag kanske är lite väl tokig.
    Håller du på och blir sjuk? Eller ätit dåligt? Stressat mycket? Stackars dig! Sköt om dig!
    Daggdroppen skrev 2008-01-02 13:58:22 följande:
    Oj stackare. Drick mycket och kanske gå och kolla så dina järnvärden är ok??? Ta hand om dig Här är fönstren förresten. Vad tror ni??? Passar det som ramar för ett-årskort??? Själva korten blir i sepia och passpartouet (hur det nu stavas) blir väl i någon passande färg. Kanske riktigt mörkmörkbrun, eller svart.
    Kommer att bli jättefint
    malins79 skrev 2008-01-02 14:02:19 följande:
    Kan detta vara en Leksandstol?Kajsa det är hemskt att bli så yr. Jag har blivit det också några gånger inget kul när golvet börja gunga
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har ingen aning *skäms*

Glömde ju berätta att jag beställt ny soffa idag också, blev klart imorse att mannen kommer att börja träna första laget i hockey igen, inte så länge den här gången säsongen tar slut 16 mars, men jag förhandlade in i kontraktet en ny soffa åt mig själv *asg* Och shopping pengar givetvis! Jag som får dra största lasset här hemma varje kväll när han är vid ishallen
  • LCroft

Segt, segare, segast! Slapp inte in här och sen utslängd...

Nu mina vänner ska ni få höra, har inte bara fått ett eller två arbetserbjudanden idag utan TRE!!!

Det sista är verkligen intressant med, inget som har med inredning att göra men ett bra jobb, med bra lön och bra arbetstider som säkert är riktigt intressant det med. Fast jobb det också! Gissa om det snurrar i mitt huvud idag? Imorgon måste jag meddela till det stället om jag vill ha det eller inte, hjälp!!!

• LCroft

Kajsa: Oj så roligt! Såna nyheter blir man ju glad över

Flyt minsann, men nu har jag beslutsångest Jag är ju våg och gillar inte att ha många saker att välja mellan

• LCroft

Kajsa: Det är som kanslist på ett större företag, att vara spindeln i nätet som chefen sa när han ringde. Ta emot kunder som kommer osv... Vilket onekligen låter intressant det med.

• LCroft

Tack igen för alla grattisar

Fluffis: Blossom är till att börja med ett år men sen fortsätter det om båda vill. Jag är verkligen i valet och kvalet nu, sliter mitt hår i förtvivlan nästan

• LCroft
    Peak skrev 2008-01-02 18:36:33 följande:
    LCroft - nämen FLYT var ordet!! Kan du skicka lite jobb-flyt till mig också! Jag är ju arbetslös och i feb vill jag börja jobba - eller iaf i mars
    Sänder genast över lite flyt
  • LCroft
    Peak skrev 2008-01-02 18:47:27 följande:
    kan man inte citera 2 utan att det ser ut så där om man inte har plus??
    Tyvärr, för att få det så här måste du ha plus.
    Kajsa M skrev 2008-01-02 18:54:16 följande:
    blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Här kan ni se mina 2 måleriprojekt.Har dock inte stylat bilderna med ngt pynt på skåpet. Det måste få torka lite till först.Men en liten tjuvkik kan ni ju få...
    Så fint det blev

Mimma: Vilken härlig bild, får vårkänslor
  • LCroft

Kajsa hoppas dottern mår bättre idag!

Himmelbit: Så fint!

Vaknade kl 4 och så var det kört, min vana trogen så kan jag tydligen inte sova när jag stressar upp mig, nåja det borde ju förhoppningsvis lugna ner sig efter idag....

• LCroft

Fluffis underbara tavlor!

Mia: Jättefin bild

gemelli: Så söt!

Mer?

Välkommen alla nya Och ja! De flesta av oss har bloggar och visar mer av våra hem i bloggarna än i våra krypin, titta in i bloggtråden och inspireras

Sov 10 välbehövliga minuter på soffan, så skönt, äntligen känns det lite bättre. Inte så kul att känna sig som en zombie, men någon matta orkade jag inte fundera på idag, ska se om jag kommer mig för imorgon. Fattar inte att jag glömde kolla matta igår??? Fast å andra sidan brydde jag mig inte ens i att jag hade beställt soffa heller, mannen var chockad Hemlis

Svar på tråden Vita hem del 6