Vita hem del 6
Kajsa M skrev 2008-01-02 13:32:26 följande:
Har varit på Ikea idag. höll på att svimma i kassan. Sen gick jag in på färgaffären och fick huka mig ner där också. Är så otroligt yr i huvudet idag. Så här blir det nog inget målat idag. Jag som köpt ny färg och allt.Tror att det beror på alltför lite sömn i två nätter. Lillan har helt slutat att äta och vill ha välling flera gånger varje natt istället! Hur får man i en treåring mat?Hade gäster igår som vi inte träffat på 3 år. De kände inte igen sig alls härhemma. Men så har vi ju inte en enda möbel kvar sedan 3 år tillbaka heller... DEt gav mig en liten tankeställare om att jag kanske är lite väl tokig.
Håller du på och blir sjuk? Eller ätit dåligt? Stressat mycket? Stackars dig! Sköt om dig!
Daggdroppen skrev 2008-01-02 13:58:22 följande:
Oj stackare. Drick mycket och kanske gå och kolla så dina järnvärden är ok??? Ta hand om dig Här är fönstren förresten. Vad tror ni??? Passar det som ramar för ett-årskort??? Själva korten blir i sepia och passpartouet (hur det nu stavas) blir väl i någon passande färg. Kanske riktigt mörkmörkbrun, eller svart.
Kommer att bli jättefint

malins79 skrev 2008-01-02 14:02:19 följande:
Kan detta vara en Leksandstol?Kajsa det är hemskt att bli så yr. Jag har blivit det också några gånger inget kul när golvet börja gunga
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har ingen aning *skäms*
Glömde ju berätta att jag beställt ny soffa idag också, blev klart imorse att mannen kommer att börja träna första laget i hockey igen, inte så länge den här gången säsongen tar slut 16 mars, men jag förhandlade in i kontraktet en ny soffa åt mig själv *asg* Och shopping pengar givetvis! Jag som får dra största lasset här hemma varje kväll när han är vid ishallen