Vita hem del 6
Gemelli:
Ååå så spännande, Lycka till!
Rosers:
Lampa 2
Gemelli:
Ååå så spännande, Lycka till!
Rosers:
Lampa 2
Lisa:
Va kul att du skriver om just tavlor.
Jag har under en längre tid ägnat mig åt att titta hemma hos folk på vad dom har för tavlor för själv tycker jag det är jätte svårt med tavlor och snygga motiv.
Hör till dom som väldigt fort ledsnar på motiven och särskillt typ Ikea tavlor som alla har hemma.
Många motiv är jätte fina men ganska pensionärsaktiga tycker jag.
Vad tycker ni andra?
Visa gärna tavlor här i tråden!!
Lisa kan ju ta ett vanligt fota som ni fotat och göra det svart vitt kanske, behöver ju inte vara ett regelrätt porträt på ex. barnen.
Fru Puffen:
Jag tycker att det är jätte fint när man har en tavelsamling så som du har särskillt med olika storlek och ram på tavlorna MEN ska erkänna att jag aldrig får till sånt lika snyggt som alla andra
ska snart hem och måla sista lagret på skåpet i hallen och ställa upp den färdigmålade bokhyllan.
Ska bli jätte kul!
Var till Ikea för att köpa vita korgar att ha i bokhyllan men dom var inte fina tycker jag och så var dom inte riktigt Vita tyvärr.
Tips vart kan man köpa vita korgar och veta att om man vill ha flera så finns dom kvar, inget tillfälligt sortiment alltså.
Dom ska vara ganska stora och Billiga förståss
Funderar på om Plantagen kan ha?
Godf morgon!
bara in en super snabbis, återkommer senare såklart.
Gemelli:
Men å gud vilken liten going, stort grattis till Vide!!!!
Någon här har köpt som frostat plast som man kan sätta på typ vitrinskåp så man inte ser allt tjafs som man har bakom glasdörrarna, vem var det och vart köper man sånt, pris?????
mimmamum:
Har du flera bilder på hur du gjort mm?
God morgon eller nästan god förmiddag!
NU finns bilder på min omgjorda hall i mitt galleri om någon är nyfiken, lite andra nya bilder oxå.
www.familjeliv.se/hem/ewis/galleri.php
Nu ska jag läsa ikapp lite.
Mimma & Himmelbit:
Tack, kul att Ni tycker att det blev fint!
Kan ju erkänna att det känns jätte bra men lite kalt, men vi har ju inte hunnit bo in hallen än
Tror inte att jag ska ha något på skåpet under fönstret eller vad tycker Ni andra?
Bokhyllans innehåll är inte så kuligt att se men det är ju just till video och Dvd filmer den är tänkt och som sagt det är ju inte många som besöker våran övervåning då det bara är sovrum där uppe.
mimmi:
Hur menar du med spegel?
Ska jag ha en spegel på skåpet under fönstret så att spegeln täcker fönstrena?
Spegel ska det så småning om bli i trappan ner, en liggandes ganska lång. Den från Ikea som har vit ram, kan det vara Kajsa som köpte den oxå till sitt vardagsrum tro...
Tack ni andra som oxå tycker att hallen blev fin!
Det är liote andra nya bilder oxå i galleriet.
Bla. har jag dekorerat en kruka med mossa och lite pärlor på tråd i tre i ett krukan.
M HOV:
Vad är det för hjärtgodis du har på hemsidan?
GRATTIS alla födelsedagsbarn!!!
VMS:
Fin ljusbricka och fin hallmöbel!
Vita korgar skulle vara fint att ha i facken om du hittar rätt storlek.
Jag gillar dom där knopparna som är vita typ porslin med som en svart skruv i mitten.
Finns en billig variant på Ikea.